tiistai 23. elokuuta 2011

6,5 viikkoa suomea takana

Mun isä kertoi eilen että mun blogissa ollaan kaivattu mua, niin pahaksi on taas asiat menny että en oo itse saanut tarkastettua:D

Arki on takaisin kuvioissa. Teen töitä 5 päivää viikossa, olen hankkinut salikortin jota olen jaksanut käyttää hälyttävän aktiivisesti 6 päivää viikossa, taiteidenyö oli mahtava ja ihana Salla oli käymässä skotlannista, Jenni on vaasassa, vietettiin mahtava ilta tequilatiinan kanssa, Anna on saanut koiranpentuja joita odotan pian näkeväni, oma kämppä olisi maailman paras ja hakusessa mutta vaikea löytää, olen hieman ahdistunut kun olen huomannu kuinka rahan eteen saa tehdä töitä eikä se kumminkaan tuo rikkautta, suunnittelen täysillä karkaavani viikonlopuksi Lausanneen marraskuussa ja ikävöin kuoliaaksi mun sveitsiystäviä, vaasan yöelämä on yllättänyt positiivisesti ja olen huomannut että täälläkin on ihmiset vallan mukavia. Ollaan saatu hulluna rahaa kirpparilla vaikka sen tuoma ahdistus ja stressi on ihan järjetöntä:D Haluaisin jonnekkin viikonlopuksi, Lontoo, Rooma, Barceloona, mikä tahansa melkeen. Haluaisin myös etelänlomalle koska olen taas kalpee kun kalkkuna. Lausannessa on vielä helteet, mä olen saanut maailman hienoimman talvitakin joten odotan jo talvea.

Alprosoyan jugurtit on edelleen yhtä hyviä, subwayta jota kaipasin niin valtavasti olen saanut syödä ihan tarpeeksi, peruna ei ole niin hyvää kun muistelin, kalaa tulee pian korvista ulos, sienet ja marjat on mahtavia. Fazerin suklaata olen syönyt pyöreät nolla kertaa. Mulla on ikävä fonduetä.

En taas voi uskoa kuinka aika kiitää, vastahan mä tulin takaisin ja nyt on jo näin monta viikkoa mennyt. Tuntuu että mun päivät on suomessa paljon lyhyempiä kun mitä ne oli sveitsissä, sielä kun pääsin puoli kuudelta töissä mielestäni mulla oli vielä kokopäivä edessä kun ryntäsin asunnosta pihalle. Täällä tuntuu että päivä on jo ohi kun herään sunnuntai-aamuna 10.00.

Mmm, mulla on outo tunne mahassa ja olen vähän levoton. Samalla tahdon jotain pysyvää taas vaihteeksi. Edelleen kirpasee kun äitini hokee vähän joka väliin jossa viittaan että mähän olen vaasassa että "no, suhun ei voi luottaa kun saatat olla jossain ihan muualla parin viikon päästä". Haha. Nyt haluaisin vaan rahaa, kämpän, opiskelupaikan ja oman kotikaupungin. Sit on asiat hyvin. Samalla tahtoisin edelleen matkustaa eli ahdistan itseni vähän nurkkaan. Ilman rahaa en kumminkaan saa tehtyä mitään ylläolevista eli tässä sitä tampataan.

Toisinsanoen kaikki hyvin, se mikä ei ole hyvin on täysin itseaiheutettua :D










3 kommenttia:

  1. oi oot ollu ahkera kultasnei <3 ihanaa et jaksat saleilla noin usein!!!
    mullakin on ikävä fondueta, yritin ehottaa mutsille et tehää sitä mutku ei... :D meijän pitää pitää joku fondue miittinki. Mä haluisin takas Pariisiin, ehkä jopa Geneveenkin vkolopuks. Just eilen lenkil mietin et hirvee ikävä sua, ois kiva nähä taas pian <3 bisous ma belle!

    VastaaPoista
  2. Vet int varifrån du söker efter kämppä (om du söker) men Vasabladet brukar vara kova sana på lördagar o vi hitta vår kämppä här http://www.findit.fi/fin/search/default.asp?sort=&img=&iCurrentPage=1&sONr=06&sONamn=Vaasa&string=&category=allt&areacode=06&adtype=3&Submit=Hae dit kommer aina välillä huippuutta om man bara orkar kolla :D

    VastaaPoista
  3. Mun pitäis hankkii kunnon fonduesetti koska en omista:D! Ikävä myös, helsinki miitti on ainakin pakko sopia pian ! <3

    Åååh, tack murppe ! Du är ju bäst:D!

    VastaaPoista