sunnuntai 7. elokuuta 2011

Hullun tehokkaat päivät

Perjantaina lounaan jälkeen jälkeen Jenny ylipuihui mut lainaamaan pyöräänsä kun olin matkalla käymään niiden kämpillä, mulla oli uus valkonen mekko päällä johon heitin ruokaa. En ollut kovin innoissani mutta se oli aika mukavaa. Aurajokea pitkin niin ei tarvinnut sukkuloida autojen seassa. Pyöräileminen turussa syvensi entisestään mun rakkautta Turkua kohtaan:D Pyöräilin takasin ja ehdin shoppailla vähän ennen Jennaa. Jennan tapaaminen oli mahtavaa!:) Niin kivaa, outoa ettei oltu nähty kuukauteen kun ennen nähtiin joka päivä sveitsimaassa 7kk ajan. Tallille mennessä oli tarkoitus mennä uittamaan heppoja mutta rannalla olikin jonkimoinen yleinen mitallijuhlinta jossa oli varmasti monia kymmeniä ihmisiä, uittaminen vaihtui käyntimaastoksi ilman satulaa. Ilta meni banaanimuffinssejen parissa.

Lauantaina oli herätys kahdeksalta ja lähtö tallille, tehokkaat 2 ratsastusta ja heppojen hoito jonka jälkeen suihkun kautta junaan kohti Lahtea. Jennyn hepat on niin hienoja! Dumlekin on kehittynyt miljoonasti viime joulusta kun viimeksi sillä ratsastin. Fondin olisin halunnut pakata mukaan. Lahdessa oli Monican synttärijuhlat ! Superkivaa, viihdyttiin tosin enemmän Monicalla mutta käytiin Tivolissa pari tuntia jonka jälkeen jatkettiin Seurahuoneen kautta takasin Monicalle jatkoille.Nähtiin viimeksi helmikuun lopussa, HULLUA ! Oon niin käsittämättömän ylpeä että Monica pääsi lukeman lakia Helsinkiin ja mä tulen varmasti käymään siellä moikkaamassa myös Monican super kämppistä Maijaa !

Tänään heräsin sohvalta aikasin, vähän siivoomista ja aamupalaa jonka jälkeen mun kyyti saapui Lahteen, isi ajoi tampereelle ja Peter vaasaan. Se on ajanut enemmän jo nyt kun minä koko mun autokoulun aikana. Sen synttäreihin on 3 kk ja 1 päivä. Mä nukuin koko matkan. Vaasassa sain isin saabin ja ajoin meidät äitin luokse. Saabi on ehkä taas mun lempiauto:D En oo ajanut sillä kun kerran tänä vuonna aikasemmin joten se on ymmärrettävää että olin unohtanut sen mahtavuuden. Hahah. Nyt on pyykillinen vaatteita pesty, ajattelin katsoa vähän jotain sarjaa ja huomenna on hektinen päivä tiedossa. Viimeinen lomapäivä koska tiistaina olen taas työelämässä ! 







Olen myös todennut että lähes kaikki suomalaiset on blondeja ! Kesti hetki

5 kommenttia: