sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Hullut päivät

Stockmanniahan ei ole vaasassa, mutta sen sijaan löytyy stockman beauty joten mun piti käydä vähän hulluttelemassa.

Löysin mun puuterin jota käytän aina, 12 euroa! Normaalisti se on 20 euroa joten ostin sen varastoon. Eli ensi keväälle. Veikkaan tosin että se ei pysy tallessa niin pitkään mutta yritän keksiä sille jonkun hyvän paikan. Sitten aloin etsimään naamavoiteita. Löysin jonkun time freeze sarjan ja aloin miettimään pitäisikö se ostaa yö ja päivävoiteena koska mua on alkanut pelottaa rypyt. Maije joka oli mun kanssa sanoi että olen ehkä vähän turhan hyvissä ajoin liikkeessä koska olen vasta 19 vuotta. Olin kumminkin vahvasti sitä mieltä että tämä voisi olla mun juttu, käänsin onneksi purkkeja ja luin takasivun ennenkun menin kassalle, ne oli 50+ ihmisille. Jätin ne hyllyyn. Mutta ostin jotain lakkajuttua jossa on heleyttävä vaikutus. Ne on tosin 25+ mutta parempi olla hyvissä ajoin liikkeessä !

Yövuoro oli superkiva taas vaihteeksi ! Onko mitään työtä joka palkkaisi mut vaan yöksi mutta ei baarimikoksi ja mielellään niin että sielä kävisi paljon ihmisiä mutta ei liikaa? HAhaha.

Maha on täynnä pannukakkua, kermaa ja raparperimansikka hilloa joten mä olen aika tyytyväinen elämään. PAitsi että mulla on nuha.

2 kommenttia:

  1. wow kiva muokkaus blogissa!:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos!:) En oo oikeen itse vielä tyytyväinen kun oikeenpuoleinen palkki on niin kapea mutta yritän sentään vaikka olen täysin kädetön näissä hommissa:D

    VastaaPoista