perjantai 14. lokakuuta 2011

Vihdoin perjantai, vihdoin vapaa viikonloppu ! Melkein ensimmäistä kertaa sitten mun työn alun tiedossa on sekä la ja su vapaa. JEE:)!

Viikko on mennyt hyvin, olen päättänyt syksyn kohtalon, olen käynyt pullossa Annan kanssa vanhojen aikojen muistoksi, olen tullut kipeeksi ja ollut saliton 6 päivää, olen ollut töissä, saanut palkan ja shoppaillut vähän vaikka olenkin kovassa ostolakossa. Olen käynyt stramppenin maailman mahtavimmalla lounaalla ja eilen tein valkosuklaamustikka paloja ja tänään aijon tehdä kanttarellipiirakan ! Mun sisäinen kodin hengetär on herännyt ja ensi viikonlopulle on jo aivan liikaa ohjelmaa.



Sunnuntaina jukkapalmu, jalka ja minä oltiin innoissamme yllätyspullosta. Olin jo hyväksynyt kohtaloni ja vaihtanut pyjaman päälle ja päättänyt että voin ehkä sitten katsoa BB:tä ensimmäistä kertaa moneen moneen vuoteen kun sain soiton. Luojan kiitos pelastuksesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti