sunnuntai 6. marraskuuta 2011

kaksi pyörtymistä, 5,5 tuntia tutkimuksia sairaalassa, ei vikaa. Kaksi päivää makoilua ja syömistä koska en pystynyt muuhun. Eilen ihmeparaannus ja pitkästä aikaa pääsin jopa töihin. Huippuhauska työvuoro jonka jälkeen oli huippuhauskat tuparit.

Mulla oli niin huonot kengät että mua sattui jalkoihin jo ennenkun olin poistunut työpaikalta, kävelin kumminkin reippaana tosipitkän matkan Jennille. Soitin myös matkalla Jennalle mikä oli parhautta. Ei luonnollisestikkaan osattu puhua nopeesti joten istuin puoli tuntia Jennin talon ulkopuolella. Jennillä oli täysmeno päällä ja makuunilaiset osaa juhlia. Itse ei tarvinnut edes juoda ja silti oli sekava olo näiden sekavien ihmisten kanssa. Lähdettiin tosimyöhään baariin. Ch pelasti mun jalkaparat autollansa tosin loppujen lopuksi käveltiin varmaan kaks kertaa enemmän kun ne jotka käveli alunperin. Royalissa oli jokin bändiilta jolle sanottiin ei, käytiin Leipätehtaalla fiilistelemässä Miami Heatia ja olin myös opiskelija Samin opiskelijakortilla. Ei tiedetty kumman pitäisi loukkaantua. Se toimi molemmat kerrat kun sitä käytin. Käsittämätöntä? Kaikki kadotti toisensa ja minä sooloilin skylle ja mulla oli superkivaa. Päädyn työpaikalle hakemaan aivaimia ja olin matkalla kotiin kun kuulen että Jenni ja Sami on hesburgerissa, kävin noutamassa ne ja vein ne subwaylle. Sain kuulla hirveitä valheita musta  Jennin suusta ja nauroin ehkä aivan liikaa.


Ihanat Jennin Hannalta saadut sukat jotka olisin voinut lainauksen jälkeen ottaa kotiin.

Illan paras oli kumminkin se että pystyin käyttämään Samin opiskelijakorttia. En ehkä toivu siitä ikinä. Jos nyt ei kuva paljasta niin kai nimen pitäisi paljastaa?:D Nyt ei taas ole yhtään vaasa ahdistus.

2 kommenttia:

  1. oot joskus sanonut että ratsastat, tai ainakin ratsastit. ratsastatko enää kun palasit suomeen ?

    VastaaPoista
  2. En ratsasta tällä hetkellä. Ei ole varaa hankkia omaa heppaa tai ylläpitoon eikä ole paluuta tuntiratsastajaksikaan. Siskoni hepat on turussa ja niillä ratsastaisin mielelläni kun ne olisi vähän lähempänä:)

    VastaaPoista