maanantai 21. marraskuuta 2011

Ohho

Apua. Aika vaan rientää. Hullunlailla. Olen ollut kiireinen, tai "kiireinen" mutta tietokoneaika on vähentynyt dramaattisesti. En enään edes seuraa blogeja samalla tavalla kun ennen. Töitä on ollut, olen käynyt lauantai-lauantai välinä 5 kertaa baarissa mikä oli kyllä kirkkaasti ennätys. Siitä on tosin jo pari viikkoa.

Oon syönyt paljon kakkua ja piparkakkuja! Käynyt salilla ja ollut kipeenä. Käynyt ensimmäistä ja viimeistä kertaa zumbassa ja ollut vihainen ilman syytä. Herättänyt äidin 3.00 ja pyytänyt jos hän hakee mut kaupungista, kun oltiin kotona 3.30 kysyn jos syötäis iltapalaa, äiti kysyy jos haluan kaakaota vai teetä. Pidettiin aika mukava tee-hetki 4.00 yöllä. Nauranut itseni puoliksi kuoliaaksi uudessa twilightissa ja syönyt aika pahaa aasialaista koska valitsin ruuan sen perusteella että siihen tulee minikevätrullia eturuuaksi. Kevätrullat on aika koukuttavia.

Oon myös nähnyt Heikki Paasosen ja herra ylpön ! Vähän starstruck

Oivoi, olen taas viihtynyt hyvin Vaasassa, ehkä jopa liian hyvin. Nyt mulla ei olisi enään yhtään kiire pois, mihinkään. Ei edes opiskelemaan. Haha. 2,5 viikon päästä lähden kumminkin turkuun vähän heppailemaan ja moikkaamaan Jennaa, siitä mennään Jennyn kanssa Helsinkiin ja käydään Lontoossa pari päivää London international horse showssa. WOOHOO !! Ennenkun palaan vaasaan ehdin toivottavasti tavata Monican myös. Hauskuutta hauskuuden perään siis:) Lontoossa ajattelin myös ostaa itselleni pienen syntymäpäivä lahjan. Mutta lasken sen enemmänkin investointina kun lahjana koska silloin se ei ole niin paha. Haha, onneksi olen taas saanut keräättyä rahaa säästötilille. hihi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti