maanantai 7. marraskuuta 2011

Rihanna

Rihanna esiintyi viime tiistaina ! Maanantain keikan se oli perunut Malmössä ja keskiviikon keikan se perui myös tukholmassa. Meillä kävi siis aika hullun hyvä säkä. Keikka oli huippu, Rihanna oli huippu, loppuunmyyty globen oli huippu, Hannan kuvat oli huippuja !








Mulla on myös videoita kännykässä mutta en ole ehtinyt vielä siirtää niitä koneelle. Yllätys. Mulla on mun omassa kamerassa edelleen viimeisen viikon Sveitsikuvat, en tiedä millon ehdin siirtää ne koneelle. Eihän tässä ole ollut kun 4 kk aikaa. Hullua ! Ylihuomenna olen ollut 4 kuukautta suomessa.

Lämppärinä oli Calvin Harris jonka biisejä olen nyt kuunnellut niin paljon että spotify ei anna enään kuunnella. Spotify on petoollinen kun ne eka saa koukkuun ja yhtäkkiä pitäisikin maksaa. En oo vielä tosin astunut siihen ansaan mutta pian sorrun. Haha. Calvin Harris on silti huippu !

1 kommentti: