sunnuntai 19. joulukuuta 2010

aktiivisin teko minulta tänään

Perjantaina oli tosiaan tarkoitus luistella mutta ei löydetty luistimia mitä vuokrata joten päädyttiin johonkin meksikolaisbaariin missä muut söi ja joi, mä join kaakaon. Ulkona on niin pirun kylmä ettei tosiaan mitään kylmää juomaa voi edes kuvitellakkaan. Perjantaina kaupat oli myös auki myöhään, kello kymmeneen (!) mikä oli huippua ja sais mun puolesta toteutua joka viikko. Kaupat oli täynnä ja mun piti ostaa joululahjoja mutta ostin itselleni vaan ison rusetti pannan. Kotona olin jo ennen yhtätoista vaikka sain kuulla että olen svikare kun en lähtenyt baareilemaan.

Lauantaina heräsin vasta yhentoista maissa ja lähdin lausanneen kahdentoista jälkeen. Käytiin Dilanin ja Monikan kanssa läpi puoli kaupunkia sadantuhannen muun ihmisen kanssa. Olin lähes ahdistunut siitä ihmispaljoudesta ja silti olin vasta äsken Lontoossa jossa on huomattavasti enemmän ihmisiä. Sain kumminkin ostettua kaiken ja tulin kotiin kuuden aikoihin. Otin pienet päikkärit ja söin illallista ja yhdentoista aikoihin lähdin morgesin kautta Lausanneen. Lausannessa päädyttiin yllätysyllätys Darlingsiin ja lupaan että se oli viimenen kerta. En yhtään tykkää paikasta (aika samanlainen kun fontana) mutta silti sinne aina joutuu. Mietin 01.35 jos juoksisin viimeiseen junaan mutta päätin että ei, kaduin päätöstäni suuresti kello 01.46 kun juna oli mennyt minuuttia aikasemmin. Ei muuta kun uutta energiaa ja bussilla pääsin kotiin 6.15.








Tänään oon ollut NIIIIIIIIIIN laiska. En ole edes poistunut talosta, enkä oikeen huoneestanikaan. Haha. Olen ollut maailman epäsosiaalisin ihminen mutta kai näitäkin päiviä pitää joskus olla.

Huomenna tai tiistaina hoidan vielä pikkujuttuja joululahjoja koskien ja pakkaan laukkuni. Lähden Geneveen jo keskiviikko iltana, mennän Gabriellan kanssa syömään ja katsomaan vähän yöelämää ja aamulla kentälle ja lento kotiin. Gabriellan viimeinen lento koska hän ei tule takaisin laisinkaan joulun jälkeen, mikä ei ole laisinkaan okei.

En voi uskoa että aika on mennyt näin nopeesti, joulu?!

2 kommenttia:

  1. oot super nätti tos kuvas!!! ja panta ku mulla ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ! Sun on kyllä paljon hienompi, toi on vähän turhan kiiltävä mutta kelpaa;)

    VastaaPoista