torstai 31. maaliskuuta 2011

Perus positiivinen

Apua, nyt on jo torstai. Pàivàt menee taas pelottavan nopeasti. Tai hyvà kai se vaan on. Riippuu miten pàin katsoo.

Salimotivaatio edelleenkin erittàin hukassa, sen sijaan kàvin maanantaina kaupungilla ettimàssà milano mekkoa, sità ei ole tààllà. Etsinnàt jatkukoot 8 pàivàn pààstà ranskan puolella. Tiistaina tapasin Jennan ja eilen Monikan ja Meten, tehtiin perus viimeviikkonen eli sahattiin junalla edes takas.

Eiliseen pàivààn, se oli hyvà pàivà. Yleensà en pidà keskiviikoista mutta nyt toimi. Työpàivà oli melko helppo, mulla oli taukoa 14.30-17.00 kun lapset oli synttàreillà, olin jo tehnyt kaiken mità pystyi tehdà aikasemmin eli odotin toimettomana ettà kuivauskone olisi kuivannut koneellisen valmiiksi, se ei ikinà valmistunut ennen viittà. Katselin ajan kuluksi Jeremy Kyle showta, mità roskaa. En kestà. ärsytti aivan valtavasti. Eilen oli myös tosi làmmin. Ja mun ranskankieli koki egonkohotuksen! Ensinnà maxin opettaja puhui mulle ja ymmàrsin kaiken mità pitàà tehdà, sitten perheen isà selittàà koko iltapàivà ohjelman ranskaksi ja ymmàrsin kaiken ja sitten puhuin jonkun synttàrivieraan àidin kanssa ranskaksi jopa vàhàn vaikeita juttuja. Niin eràvoitto kun tulee vàlillà hyvià pàivià ranskan kanssa!

LISäKSI! Mun kone on korjattu!!!!! WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!! Ja se on jo matkalla tànne pikapostilla, saattaa saapua huomenna (PEUKUT PYSTYYYYN!) tai sitten maanantaina mikà myös sopii! Sitten mun blogi palaa taas enemmàn pàivittàiseen vaikka ei mulla niin paljoa ole sanottavaa, on silti tàrkee puhua ei mistààn. Ja sitten voin taas skypailla enemmàn! Jajajajajaa!

Lisàà ilonaiheita, viikonlopuksi on luvattu +21 ja aurinkoa!!! JEEEEEEEEE!!! Hienoutta hienoutta. Ja huomenna alkaa huhtikuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti