torstai 3. maaliskuuta 2011

Sekava viikko

Jos lasketaan aika viime keskiviikosta tähän päivään, seitsämän vuorokautta jotka on ollut niin sekavia tunteita täynnä. Viime torstaina tilasin lipun Glasgowiin ja olin erittäin iloinen. Viime perjantaina lähdin ranskaan monican luokse, viikonloppu oli aivan huippu ja tosiaankin kruunasi kaikki meidän seikkailut, sunnuntai kului kotona harmitellen että en näe Monicaa enään pitkään aikaan. Ulkona satoi ja oli harmaata joten en edes poistunut talosta.

Maanantaina oli raskain päivä töissä ikinä, tiistaina olin superiloinen kun sain yllätys ipodin joka todellakin on jo tuonut niiiin paljon iloa arkipäivään, illalla käytiin Orbissa Cecilian luona sanomassa hyvästit Sandralle. Keskiviikkona oli vähän haikea fiilis kokopäivän koti-ikävä tuli siihen pisteeseen että en enään pystynyt pitää sitä sisälläni, itkien kerroin parille ystävälle ja tunsin että mun on pakko päästä kotiin jotta voin taas nauttia siitä. Sandra lähti kotiin lopullisesti. Tänään on tullut kyyneleet silmiin jo siitä kun olen ajatellut suomea tai kuullut jostain joka on osa mun elämää suomessa. Olen itkenyt mun ja Monican viimeisessä skypekeskustelussa ennen hänen kotiin lähtöä. Päätin että mun on pakko mennä kotiin pääsiäiseksi. Mun sydän särkyy kun en pakosta näe Jenniä vielä mutta kuoleman raskaalta tuntuu se että en menisi suomeen laisinkaan ennen elokuuta. Päätin että mun Glasgow matka tapahtuu heti ensimmäisenä suomessa jos en pääse täältä viikonlopun yli. Uskokaa tai älkää mutta suomesta on jopa huomattavasti halvempaa lentää sinne kun Sveitsistä. Tänään lapset on ollut niin kilttejä että ei ole tosikaan, ei mitään tappeluita keskenään eikä mitään kyseenalaistamista mua kohtaan, ollaan jopa leikitty kaikki kolme sovussa lähes kaksi tuntia. Kun pääsin töistä kuudelta sain tietää että mulla on huomenna vapaapäivä, mun viikonloppu on siis alkanut.

Maanantaina olin varma että tämä viikko tappaa mut työnosalta mutta olin hyvin väärässä, viikko meni hyvin maanantaita lukuunottamatta. Tämänpäivänen oli niin kiva että en edes muistele pahalla maanantaita. Kunhan saan lentoliput Suomeen hommattua niin voin taas aloittaa nauttimisen täällä olosta täysillä. Se että pääsen suomeen helpottaa tosipaljon mun sydämmen taakkaa, siinä meni pari kiloa. Kunhan liput on varmat niin laitan surun taskuun ja nauran elokuuhun saakka. Ja nyt, nyt on torstai ilta ja mulla on kolmen päivän viikonloppu <3

:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti