torstai 17. maaliskuuta 2011

rrgsch

Olen selvinnyt yli viikon ilman omaa konetta, en edes ole kaivannut sità niin paljon. Elàn siis nykyààn vàhàllà tietokonekàytollà ja ilman salkkareita. Jestas. Nyt mulla on paljon aikaa tosin miettià mun elàmàà ja tulevaisuutta, jopa pari àitià puistossa on keskustellut asiasta mun kanssa. Mà ja àidit tullaan hyvin toimeen.

Olen ottanut uuden kirjan taas mutta tàn jàlkeen loppuu lukemiset. Sit saattaa olla vàhàn tylsemmàt pàivàt tiedossa, ihan kun mun pàivàt ei nyt jo olis tarpeeksi tylsià ja tavallisia. Haha, ei mulla oikeen oo edes mitààn pàivitettàvàà. Oon syönyt Ben&Jerrys jàtskià ekaa kertaa sitten makuunityön loputtua, siità on 1,5 vuotta. Oon toki suunnitellut sità pitkààn mutta siità ei ole ikinà tullut mitààn. Nyt soin aamupalaksi. Ihanat torstait.

Tàn pàivànen menee toissà ja salilla ja kyrkiksessà, huomenna töità ja sitten haen mun kaulahuivin cullysta ja kahden vuorokauden pààstà olen jo milanossa. Ja sitten alkaa ensi viikko, sillon mun kone on varmaan edes suomessa perillà toivon.

JA nyt on Glasgow 100 varma, varausvahvistus on tullut neljàssà eri versiossa nyt kun se tilattiin toista kertaa. En jaksaisi odottaakkaan, siità tulee varmasti niin huippu hauskaa !

Ulkona sataa. Toivottavasti ei sada italiassa lauantaina. Hohho

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti