tiistai 5. lokakuuta 2010

huonot päivät

Nyt taas ei toimi.

Eilen lapset oli ihan ok kiltisti, ei ees tapellut keskenään niin paljoa kun tavallisesti. Ranskantunnilla illalla olisin vaan halunnut itkeä. En opi kieliä helposti ja tahti on todella kova. En ymmärtänyt juuri mitään joten saan kotona tehdä miljoonasti töitä  että pysyn mukana.

Tänään on muuten vaan surulliset fiilikset. Oon silittänyt kasan vaatteita ja miettinyt. En tiedä. Ainut joka nyt lohduttaa on että pääsen pian suomeen ehkä. Tosin tiedän että tulee taas olemaan vaikeeta lähteä.

Ahdistaa. Tänään illalla ei oo mitään ohjelmaa (pitkästä aikaa). Koti iltaa olen odottanutkin mutta tänään olisi ehkä parempi tehdä jotain niin lopettaisin miettimisen.

Stressattaa. Rupeen ehkä myös tekemään lapsenvahtihommia toisesssa perheessä kerran kuussa mutta nyt en tiedä. Lisä raha on tervetullutta mutta en tiedä haluanko uhrata päiviä viikonlopuista.

Ehkä illemmalla on paremmat fiilikset ja huomenna on hyvä päivä:)

3 kommenttia:

  1. Du får inte ge upp Julia!
    Det är så enkelt att komma tillbaka hem och säga att det inte fungerade för att ingenting var som hemma. Det är så mycket svårare och tuffare att stanna kvar och kämpa! Tänk på alla häftiga upplevelser du varit med om, och språket det kommer även om jag vet att det är tufft i början. Men be om hjälp, säg till och se till att lös det! För du fixar det!

    Kram,
    Hanna

    VastaaPoista
  2. Bisous ma belle ! ca VA aller, crois moi! je sais que c'est pas facile, mais ca va aller ! courage !! <3

    VastaaPoista
  3. tack hanna, jag ska kämpa ! Och det är väl bara normalt att ha dåliga dagar, specielt då de händer något tråkigt i finland. Men det tar väl sej, det är så helt annat liv jag lever här en i finland men jag börjar gilla det ! Tror att jag kommer och lära mej massor under mitt år här så att ge upp är inget alternativ.

    Ja kiitos Monica:)! Onneks asioilla on tapana järjestyä parhain päin

    VastaaPoista