maanantai 18. lokakuuta 2010

kuume

Viikonloppu oli rauhallinen, perjantaina petyin itseeni työpäivän aikana. En ymmärtänyt että oli perjantai joten unohdin erittäin tärkeän asian päivällä. Illalla kävin tapaamassa Maggieta, Lauraa, Suea ja Monikaa, kun ne lähti baariin mä lähdin kotiin, nukuin 12 h yöunet.

Lauantai päivä vietettiin ikeassa. Kaipaan omaa kotia johon saisin ostaa mitä vaan, tosin sillon ei kyllä olisi rahaa. Ikea sai mut ensiksi tosihyvälle tuulelle. Mutta samalla rupesin kaipaamaan kotiin, suomeen. Illalla olisi ollut tarkoitus mennä synttärijuhliin mutta en löytänyt energiaa joten jäin kotiin nukkumaan.

Eilen vietettiin päivä Manorassa joka on jokin kahvila/ruokapaikka ja vaan puhuttiin monta tuntia. Ulkona oli kunnon syysmyrsky ja meinasin jäätyä vaikka mulla oli talvitakki, paksut hanskat ja kaulahuivi. Viime yön nukuin huonosti. Mulla oli niin kylmä että ei edes fleecepeitto, normaalipeitto, vieraspeitto ja päiväpeitto lämmittänyt. Heräsin monta kertaa siihen että meinasin tukehtua kun ilma loppui peittojen alla.

Eli kuumeessa ollaan, juuri sopivasti kun suomen reissu lähenee. Päätä särkee ja on järkyttävän kylmä. Tänään olisi leffailta ruotsalaisten kanssa mutta mun osalta siitä ei tuu mitään vaikka burana alkaa jo vaikuttamaan.

Anteeksi jos tekstini oikein tihkuu positiivisuutta

Nojoo, ei asiat niin huonosti oo, mietin jo että joudun ehkä suoraan lentokentältä pulloon keskiviikkona. Koska siellä on kaikki <3 Olen niin iloinen että tähän aikaan ylihuomenna istun lentokoneessa kohti suomea!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti