keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Onnea

Huippupäivä takana:)!

Aamulla siivosin ja pyykkäsin ja silitin, oli ihana palata taas rutiineihin pitkästä aikaa. Vaikkakin siivoustahti oli jo kadonnut joten mulla meni aika paljon aikaa, haha. Lounaaksi tein pannukakkua Nilsille ja minä ja Maxence syötiin pasta bologneseä.

Sitten suunnattiin kohti Morgesia, ulkona näytti olevan tosihieno keli mutta uskoin sen olevan optinen harha joten pukeuduin kun talvisotaan lähtiessä. Ulkona oli lämmin. Ehkä jopa 15 astetta ! Morgesissa käytiin Manorissa jossa Nils näytti mitä kaikkea tahtoo syntymäpäiväksi (apua, se on jo ensi keskiviikkona) ja Max näytti mitä kaikkea hän haluaa muuten vaan. Manorin jälkeen lähdettiin puistoon jossa vietettiin melkeen kolme tuntia, olin myös ollut reipas ja ottanut välipalan mukaan eli pidettiin piknik välissä.

Kotona oltiin viiden aikoihin, pojilla oli taas nälkä joten oli uuden välipalan aika ja mä ehdin tyhjentää tiskikoneen ja silittää viimeiset vaatteet mitä en aikasemmin ehtinyt. Siinä meni tämä päivä. Nils on ollut superauttavainen ja kiltti, Maxkin on ollut kiltti mutta olisi halunnut mennä tänään mummolle ja paapalle joten oli vähän vihainen kun joutuikin lähtemään Morgesiin, siellä ei tosin enään ongelmaa ollut vaan viihtyi hyvin.

Täällä on tosiaan vielä syysloma joten siksi molemmat lapset on kotona koko päivän. Ensi viikolla alkaa koulut.

Nyt illalla olen tutkinut mahdollisuuksia saada luottokortti täällä, enkä ole löytänyt minkäänlaista syytä miksi se ei onnistuisi, eli kunhan saan pankkikorttini niin menen selvittämään jos saan siihen liitettyä Visan tai Mastercardin. Jos ei Suomi myönnä mulle luottoa niin ehkä Sveitsi myöntää.

Syötiin tortelliniä äsken, en tiedä mitä perheen äiti tekee ruualle kun kaikki on niin hyvää ! Tortellinia en siis todellakaan syö jos itse oon sitä tehnyt, suorastaan kuvottaa mutta nyt siitä tuli melkeen mun lempiruoka.

Kärsin Jetlagista (tunnin ero suomeen:D) joten päätin olla tekemättä mitään tänään, kello onkin 20.41 joten taidan mennä nukkumaan, tai siis silmät ei pysy enään auki. (eilen nukuin tosiaan yhteensä 7 h päivällä ja 10 h yöunet) Nojoo, yritin lisätä kuvia 35 minuuttia ja onnistuin yhdessä kuvassa. Aika masentavaa. Ne joilla ei ole facebookkia saa syyttää itseään:)

Mulla on hyvä fiilis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti