maanantai 17. tammikuuta 2011

Elämä voittaa

Kuume poissa joten olen täynnä positiivista energiaa. Edelleen on yskää ja kurkkukipua joten ei ihan vielä ole celebration-time mutta pian ! Ollaan pidetty sjuk-stugaa tänään Nilsin kanssa koska hänkin oli kipeenä.

Täällä on oikeesti kevät. Oon ollut sisällä pian 4 vuorokautta joten todellakin odotan että pian pääsen ulos, huomenna. Odotan että olen täysin kunnossa ja pääsen jatkamaan Jennan kanssa kuntokevät projektia joka alkoi niin hyvin parilla päivällä kunnes tuli tämä tähän väliin. Mutta pitää varmasti malttaa vielä paripäivää, ehkä loppuviikosta.

Huomenna on jo tiistai, ja tiedättekö mitä se tarkoittaa? Pian on taas viikonloppu:)!

3 kommenttia:

  1. Hyvä ettet enää riudu taudin kourissa!!

    Eurooppalainen sairausvakuutuskortti vois ehkä olla vastasuuden varalle kätevä, siitä on ollu paljo viime päivinä lehdis http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/01/1257431/tama-kortti-voi-saastaa-kymmenia-tuhansia---harvalta-se-silti-loytyy
    Meillä on nuo vaikkei onneks oo tarvittu.

    Toivotaan nyt kuitenkin että pysyt terveenä koko kevään tästä eteenpäin!

    Hugs, Sirpa & co

    VastaaPoista
  2. Tuo eurooppalainen sairausvakuutuskortin piikkiin menisinkin, oli ensimmäisenä hankintalistalla kun päädyin jonnekkin lähtemään:) Täällä systeemi toimii kumminkin niin että ensin maksetaan ja sit vasta palautetaan. Nihkeetä:D Kiitoksia ja pysykää tekin terveinä, hyvin näyttää toimivan t-paita ja fleece tekniikka:)!

    VastaaPoista
  3. No hyvä että sulla on se, hölmö systeemi toki että ensin maksetaan (Suomessahan saa jo mones paikas yksityisellä suoraa sen vähennyksen ettei tartte kelalle mitään lappuja lähetellä).

    Joo, tarjettu on samoilla kamppeilla kuin ennenkin, oli mulla tosin yhden ainokaisen kerran ratsahousujen alla pitkät kalsarit :D Lapsetkaan ei oo suostuneet takki päällä ratsastamaan, vaikka oon komentanut ("Älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon!") :D

    -sirpa-

    VastaaPoista