sunnuntai 23. tammikuuta 2011

rentoutta

Googlasin puolet viime yöstä ja diagnosoin itselleni poskiontelontulehduksen, tänään olen hengittänyt höyryä kattilasta ja syönyt puoli kiloa mandariineja c-vitamiinin toivossa. Ja juonut pari litraa vettä. Jos tää ei nyt tästä lähde niin sitten ei millään. 

Kävin iltapäivällä kävelyllä ja nautin vain auringosta sekä tuulen poissaolosta. Kolmen päivän tuulimyrskyn jälkeen oli erittäin kiitollista että se oli poissa. Ajattelin jo että on niin kiva keli että voisin käydä heittämässä toisenkin rundin mutta päätin ensiksi mennä kattomaan yhdestä taulusta lämpötilan, olisin arvannut +5. -1 oli totuus, herreguud. Tuli kylmä samantien ja tulin sisään. Oon lukenut tänään vähän LIDLin ranskankirjaa joka on parempi kun mikään muu mun kirjoista. Pääsin jopa sivulle 30 niin että osasin kaiken. Huomenna ehkä yritän jatkaa jos en pääse tekemään mitään kehittävämpää. 

Puhuin Jennin kanssa skypessä mikä on aina yhtä kivaa vaikka tekniikka on yleensä meitä vastaan. Jos olen ymmärtänyt oikein niin mulla on viimeinen viikko huhtikuuta vapaata, silloin aijon reissata Jennilään eli skotlantiin. Tilaan liput heti kun saan varmistettua asian sekä saan palkan, haha. 

Milanon liput on muuten myös ostettu (kiitos) joten 19.3 olen sielä ! : ) 




En malta enään odottaa että olisin taas terve, kuntokevät projekti jatkuu, ens viikonloppuna Geneveen Monicamussukan kanssa, helmikuussa alpeille laskettelemaan, maaliskuussa Milanoon, Huhtikuussa Nizzaan ja Glasgowiin. WUHUU!

2 kommenttia:

  1. voi mussukka !!! koita parantua, i neeeeeed you, i neeeeeeeed to see you !!! puspus.

    VastaaPoista
  2. Whiiiii, Pian onkin jo perjantai!

    VastaaPoista