perjantai 28. tammikuuta 2011

Kodin hengetär

Eilinen meni tavallisen torstain mukaisesti, myöhäinen aamu, työt, sali ja ruotsalaisia tapaamassa.

Tänään oon löytänyt sisäisen kodin hengettären, pesin pyykkiä ekaa kertaa sitten ennen joululomaa, juoksin ylös ja alas pesutupaan koko aamupäivän ja mun mielestä se oli oikein mukavaa ! Ruuaksi söin eilistä pastabologneseä jota osaan tehdä aivan mahtavanhyvin kun löysin reseptin upp ur hushållsträsket kirjasta. Odotan vaan että saan kestittää kaikkia kun palaan suomeen, nyt osaan jo tehdä pari erittäin hyvää ruokalajia ! Pojat söi kalapuikkoja. Sitten keräsin kaikki matot kasaan, imuroin koko kämpän, pesin lattiat, pyyhin pölyt, järjestelin ja putsasin jopa kaikki käsivadit (onko se sana? Se missä on hana ja allas). Käytiin puistossa ja tein välipalaa ja sitten olikin päivä ohi.

Viikot rullaa todella nopeesti tällä hetkellä. Maanantaisin ja keskiviikkosin keskipäivällä max on Morgesissa tunnin ja tiistai&torstai mulla on vapaat aamupäivät koska Nils on koulussa vanhassa kylässä. Perjantait nyt on perjantaita. Eli kun ohjelmaa on niin päivät menee ihan huomaamatta. Yleensä jo tiistai aamuisin mietin että apua, pian on jo perjantai.

Koska eilen löysin sivun missä on kaikki täydelliset naiset jaksot ajattelin oikeasti skipata salin tänään, sitäpaitsi kaikki mun salivaatteet on märkiä kun ne ei oo ehtinyt kuivua pesusta, se on kai hyväksyttävä syy?  Eli nyt pari tai kolme jaksoa täydellisiä sesongista 7 jonka jälkeen lähden Geneven kautta Ranskaan Monican luokse. Tänään tiedossa juoruilua ja maailman parantamista, huomenna mennään Geneven parhaaseen tai ainakin tunnetuimpaan fondue ravintolaan joka on viiden tähden ravintola/hotelli, shoppailemaan (toivon että mun palkka näkyy tilillä muuten tulee kyllä vaan katseshoppailua mun osalta) sekä Javaan 5 tähden yökerhoon viihteelle. Minä ja Monica tykätään leikkiä rikkaita vaikka ollaan ihan pa. Kaikki jossa on 5 tähteä vaan huutaa meidän nimiä ja päädytään sinne:D Jatkan tosin mun alkoholitonta putkea (menossa jo 3 viikko!) koska en edelleenkään tunne olevani ihan iskussa. Sunnuntaina ensimmäinen juna kotiin ja loppupäivä saattaa mennä salilla & nukkuessa. Sounds like a plan.

NYT vihdoin täydelliset ! <3

3 kommenttia:

  1. oikein kuvaava sana, mutta suomeksi kai pesuallas ;). pysy tipattomalla, tammikuuta riittaa vielä kauaaan. viisi tähteäkin kuulostaa oikein hyvältä. jaksele.
    t isä

    VastaaPoista
  2. tai lavuaari! Tipaton saa jatkua, alan olla jo vanha ja väsynyt:)

    VastaaPoista
  3. Lavuaareja ne on, hyvä Julle! :) Vanha ja väsynyt, joopajoo :D

    VastaaPoista