keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Fiiliksiä

Nojoo vähän takapakkia. En mä niin elämäni kunnossa vielä ole. Ei meinannut yskäkohtauksesta tulla loppua kun eilen kävelin 10 minuuttia juna-asemalle. Kävin kumminkin junailemassa pitkästä aikaa, Morgesiin. Tiistain whitehorseen, Monikan, Dilanin ja Meten kanssa. Oli nauruntäyteinen ilta ja sain tälläkertaa jopa kuumaateetä, viimeksi onnistui vaan jäätee. Ehkä mun miesääni käheydessään ja yskän saattelemana osoitti että olin tosissani. Lähdin aikasin kotiin jotta saisin nukuttua ja paraantuisin pian.

No, saan kyllä tän viikon vielä ottaa rauhassa. Nyt oon katsellut täysikuuta kynttilänvalossa syöden fazerin joulusuklaata. Täysikuu on oikeesti, kynttilänvalo on pöytävalo ja suklaata ei oo kun en jaksa kävellä kauppaan. Pizzakin kelpaisi, suomalainen kotipizza. Mutta eihän sitä saa täältä, täältä ei saa oikeen edes halpaa mamupizzaa. Surku. Oon onneksi saanut paljon muuta hyödyllistä aikaan. Olen vähän tsekkaillut opiskelupaikkoja koska vähän kyllä kuumottaa vaikka en tiedä mitä haluan opiskella. En tosin varmaan tiedä sitä vuodenkaan päästä että turha sitä on jäädä odottelemaan että se tulisi kun salama kirkkaalta taivaalta. Haen varmaan vähän jokapaikkaan minne ei tarvitse vaivautua paikan päälle hakutilaisuuteen, jos se ei ole mieluisaa niin sitten ensivuoden keväällä luen itteni jonnekkin sisään.

Oon myös hankkinut finnair plus tilin, puolivuotta liian myöhässä. Nyt mua oikeen ärrsyttää etten oo saanut pluspisteitä syksystä eikä nyt oo suunnittella käyttää finnairia hetkeen : D

Jajaa, olen ehkä mahdollisesti vapaa pääsiäisen ympärillä 26.4-1.5 ja olin jo viittävaille ostaa liput kotiin siksi aikaa. Jos olisi ollut rahaa niin se olisi ollut luultavammin enemmän todennäköistä mutta ajatusmaailmassa. Onneks mulla on kavereita joiden perhe lähtee kuukaudeksi Austraaliaan tai muutenvaan on vapaalla huhtikuun lopussa joten ehkä silloin on Barceloonan vuoro. Tosin Nice on vaan pari viikkoa ennen. Saa nähdä. Mulla on vähän Suomi ikävä taas.

3 kommenttia:

  1. Miten olis jos tulisin sinne/sä tänne huhtikuussa!! Mulla on synttäritki ja ja :) Ikävä.

    VastaaPoista
  2. Koita jaksaa pupu ! <3 pian nähää ja voiaa jutskaa noit opiskelujuttui yhes !! puspus!

    VastaaPoista
  3. Se olisi Jenni perfekt,kKatoin jo lentolippuja mutta kovin hintavia, ehkä pystyisin lentämään edinburgiin, sehän on ihan aika lähellä vai? Sumplitaan:)!

    Joo hei, ajattelin että voitais ehkä olla niin asiallisia että käytäis jossain syömässä lauantai iltana (jos oon saanu palkan:D)?:) Saatais jutella pitkän kaavan mukaan!

    VastaaPoista