perjantai 7. tammikuuta 2011

Olen tulessa

Kirjaimellisesti olin keskiviikkona. Hups ja puolet mekosta oli poissa, minä olin vanhassa talossa ja mun kaikki vaatteet oli uudessa. Oli vähän nolo loppupäivä.

Keskiviikkona oli siis muutto ja päivä meni hujauksessa, olin niin väsynyt illalla että en tiennyt ihmisen voivan olla niin poikki. Nukuin erittäin hyvin uudessa sängyssäni, joka on äitini rakastama pinnasänky. Tai ei varmaan pinna mutta sellanen missä on rautaa ympärillä..?

Eilinen meni kevyesti, tein vain puolipäivää töitä, rakensin myös ensimmäisen Lego jutun. Kärryn ritarineen ja heppoineen. Siitä tuli jopa oikein hieno! Pakkasin myös viimeiset vaatteeni kaappiin ja nyt olen oikeesti huolestunut miten täältä pääsen ikinä kotiin tavaroitteni kanssa. Illalla kävin etsimässä kumisaappaita mutta en löytänyt. Sen sijaan yllätin itseni seisomassa kassajonossa kolme kiloa painavan talvitakin kanssa, järkytyin ja vein sen heti nopeesti takasin paikalleen. Seuraavaks havahdun kassajonossa kahden mekon kanssa. Vien ne pois. Loppujen lopuksi ostin vain korun ja paidan, sen sallin. Ei se takki olisi edes mahtunut kaappiin. Mutta olihan se ehkä maailman kaunein..

Tänään on perjantai ja mä olen ollut vapaana koko päivän, niin LYX! Nukuin puoli yhdeksään, keitin aamuteen ja purin hampaani rikki ruisleipään jota toin suomesta. Kuka on keksinyt että 100% ruis ruisleipää saa vaan paperipussissa!? Idiottimaista. Ne kuivuu ja on kovia. Aamupalan jälkeen nautin hetken netistä joka saatiin toimimaan silloin kun mä jo nukuin eilen illalla. Sain soiton Niniltä joka oli kaupungissa ja lähdin tapaamaan häntä. Ninillä oli vauva mukana ! Maailman suloisin, 5 kk, helposti pienin lapsi johon oon ollu kontaktissa. Sain melkeen vauvakuumeen. Hahha, vitsi. Se oli niin hymyilevä ja söpö ja pieni ! Käytiin starbucksissa chaitealatella ja sitten lähdettiin metsästämään Ninille kenkiä, mä hoidin vauvaa ja kengät löytyi. Nini lähti lounaalle perheensä äidin kanssa ja mä lähdin kattomaan vähän kauppoja sen sijaan että olisin käynyt Ochyssä jossa en edelleenkään oo käynyt. Shame on me koska se on tosilähellä missä asun nyt. Löysin paidan ja rusetin. Nyt lopetan shoppailut koska kaappi on täynnä.





Tänään on ollut kyllä ihan fiilis päivä ! 7 tammikuuta eikä ulkona tarvinnut takkia, esikevät on täällä:) Illalla tapaan mun americanot pitkästä aikaa ja huomenna on tiedossa Geneve Monican kanssa, eli ei muuta kun hyvää viikonloppua !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti