keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Parkkisakko

Voisin oikeesti ansaita jo palkinnon parkkisakkojen keräämisestä. Oon varma että koko maailman parkkipirkot on lyöttäytynyt mua vastaan. Sain sakon 5 minuuttia sen jälkeen kun olin jättänyt auton, ne on varmasti jossain puskassa piilossa vaanimassa mun perään.

Eilinen oli aktiivipäivä, käytiin Jennan kanssa tunnin aamulenkillä, hain Nilsin koulusta, oltiin puistossa ja käytiin illalla salilla Jennan kanssa. JA sain seuraa Milanon reissulle kun Jenna tilasi milanoliput myös, wuhuu:) 

Tänään sain tosiaan parkkisakon. Itkettää koska tää on NIIN mun tuuria. 3 viikkoahan ehdin jo ajaa, suomessa sain sakon heti kun ekaa kertaa ajoin kaupunkiin että kai tää tästä. Toivon että se oli ensimmäinen ja viimeinen. 

Äsken tulin kotiin salilta. Ja näin tänään vuoden ensimmäisen avoauton katto alhaalla, +4, aika extremeä.

Pian on perjantai, mun elämä alkaa olla jo vähän turhan tylsää ja yksipuoleista blogattavaksi?: D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti