maanantai 24. tammikuuta 2011

Martha Stewart 2

Tänään aamulla oli taas sellanen fiilis että hitsi kun olenkin onnellinen, onnellisuutta lisäsi viellä se että saatan saada vieraita pian Stockholmista. Ollaan oltu ulkona nauttimassa auringosta ja  olen asioinut postissa ranskaksi, ostin postimerkin ekaa kertaa kokonaan ranskaksi. Meinasin jo täräyttää kysymyksen ihan tarkistamatta mutta viimehetkellä varmistin sen Monicalta, ja oikeinhan se oli! Ihanaa kun alkaa jo vahingossa muodostamaan oikeita lauseita. Tosin postintäti ei kuullut eroa Puolan ja Suomen välillä mutta sainpa sen sitten korjattua.

Tehtiin Nilsin kanssa kakku. Tajusin että en ole tehnyt kakkua sitten ylä-aste aikojen. Eliii 4 vuotta sitten. Onneksi on olemassa google joka selitti kaiken mitä resepti oli jättänyt pois (millä tasolla kakku paistetaan ja miten se kipataan ja mitä pitää tehdä vuualle ennenkun sinne laittaa sen taikinan). Kakku vähän paloi mutta leikkasin palaneet osat pois. En meinannut saada kakkua pois vuuasta. Googlasin apua kuumeisesti eikä mitkään kotiniksit oikeen auttanut, pistin kylmän pyyhkeen päälle kaksi kertaa, yritin veitsellä varovaisesti ja vähemmän varovaisesti. Juuri kun meinasi tulla itku niin se vaan PLUMPS, se tuli ulos. Itseasiassa ihan onnistunut projekti:)!
Mun on pakko ylläpitää mun ruokablogi mainetta näillä säälittävillä kuvilla;)

Alan olla jo vähän suomen tarpeessa koska mulla on reikä hampaassa! Ehkä jopa kaksi tai kolme ja haluaisin sitä pepsodentin white now hammastahnaa. Ostin jotain vastaavaa täältä joka on erittäin huonoa. Haluaisin kans tarkistaa mun keuhkot ja pian on mun buranat loppu. Ja tarvisin vähän kesäkenkiä suomesta. Ja tietenkin olen vähän väinöseuraa vailla. Eli elokuussa kun kotiudun en kyllä ihan samantien lähde, mun on hoidettava mun hampaat! Yritin nyt tässä samalla myös katsoa högskoleprovenia, sen voi kirjottaa genevessä mutta mä en mistään onnistunut löytämään minne pitää ilmottautua ja miten. Eli ehkä mä toivon että mun yo-kirjaimet on tarpeeksi.


Nyt ajattelin mennä vähän varovaisesti salille, bodybalanceen. Se on puoliksi jotain joogaa ja puoliksi pilatesta eli ei kovin rankkaan. Eli ei muuta kun tekemään aurinkotervehdystä ja muita hihhulijuttuja. Yritän tällä kertaa olla nauramatta sille ohjaajalle, mutta se on vaan niin intensiivinen!

1 kommentti:

  1. Här Jullan Bollan;

    http://www.provtips.com/hogskoleprovet_praktisk_info.html

    Där kan du läsa för hur du ska göra om du vill anmäla dig till provet!
    Och du SKA nog få besök, vi bara funderar på när :-) Men jag vill så! Jag vill se den där sjön med de vackra segelbåtarna (hur mommo låter jag inte? :))

    Kram,
    Anonym pga mommoheten i detta inlägg

    VastaaPoista