torstai 20. tammikuuta 2011

Kokoo koko kokko

Ei mitään uutta, elämäni jatkuu samalla tavalla niin pitkään kun olen kipeä. Huomenna ajattelin olla 100% terve! Tosin rauhallisen viikonloppun pidän silti mutta haluaisin salille.

Kävin äsken kyrkkiksellä ruotsalaisia tyttöjä tapaamassa, tällä kertaa oli enemmän porukkaa kun viime kerralla. Voi sitä hilpeyden määrää kun opetin niille "Kokoo koko kokko. Koko kokkoko? Koko kokko!" Suomenkieli on virallisesti naurunalainen.

Muuten se kertoo aika paljon että kuinka usein täällä soitellaan toisillemme kun äsken kun mun puhelin soi niin meinasin kuolla shokista. Yleensä se on aina vaan tärinällä mutta nyt siinä oli äänet päällä. Josta puheenollen elän erittäin pienillä puhelin laskuilla, joku 60 frangia olen ladannut puhelimeen kaiken kaikkiaan koko aikana ja jäljellä on 13. Eli 47 on mennyt puhelimeen. Aika pieni summa sanoisin kun minuutin puhelu maksaa 1 (yhden) CHF. Mutta oon edelleen sydän kurkusta, mikä ääni mun pienestä Nokian xpress radiosta lähtee !!

Pakko hankkia uus puhelin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti