keskiviikko 24. marraskuuta 2010

19 vuotta


 Huomenta päivää iltaa, heräsin lauluun ja sain puhaltaa kynttilän maailman hienoimmasta kakusta, ei meinannut onnistua kun mulla on aina vähän huono happi aamuvarhain, sain myös todella kivan lahjan, swatchin kellon,





joten olen pian sveitsiläinen. Ei tarvitse enään kaivaa esiin xpress radiota kun haluan tietää paljon kello on:) En olisi itse osannut valita kivempaa mallia, vähän liian pitkä se on mutta sen saa varmasti fiksattua.

Heräsinkin sen jälkeen vaikka olisin saanut nukkua vielä pari tuntia. Oloni oli hieman tyhjä kun en ollutkaan kotona niinkun tavallisesti, se tunne katosi kumminkin äkkiä. Olen saanut niin kivoja (ja niin monta) onnitteluviestiä että olen ihan äimänä. Kaikki kiitos facebookin muistutuksen tottakai mutta silti :D

Ollaan syöty kakkua ja tortilloja poikien kanssa ja käyty ulkona pelaamassa jalkapalloa ja olen imuroinut joten se on tältä viikolta tehty. Kun lähdettiin ulos Nils tahtoi ehdottomasti laittaa starwars maskin päälle. Mua nauratti ja muillakin oli vaikeeta pitää naama peruslukemilla kun ne käveli vastaan.



 Eilinen meni tosiaan white horsessa morgesissa kavereiden kanssa, tänään lähden tän kirjoitettuani suoraan manoraan jossa on ruotsalaiset, sen jälkeen ranskantunnille ja sitten pubiin ranskankurssilaisten kanssa. Eilen pubissa vesi maksoi enemmän kun kalja, kirpasi hieman. Jotain on väärin tässä maassa. 

Perjantaina mä muuten hoidan poikien serkkua pari tuntia keskellä päivää, 10 kuinen baby ! Oon melkeen tosi innoissani! Olo alkaa olla kun suurperheen äidillä, perjantaina täällä on minä, max, theo hetken, nils ja baby! Jännittäväää


Kuva samasta paikasta kun blogin ylin kuva jonka otin alle kuukausi sitten. Tänne on nyt tullut syksy, lapset pirtää koulussa puita joista lähtee lehdet samalla kun suomessa varmaan piirretään lumipiirrustuksia. Tälle päivälle oltiin luvattu lunta mutta ei näy missään.

2 kommenttia:

  1. aattelin eka että joo hehheh star wars. sitte näin kuvan :-------------D aaaahhahhahahhahahaha

    VastaaPoista