perjantai 5. marraskuuta 2010

vihdoin viikonloppu

Tiedossa vähän katkonaisia ajatuksia.

Eilinen vietettiin sisällä koko päivä kipeyden vuoksi joka siirtyi myös muhun väsymyksen merkeissä ja kuumeen nousussa. Pääsin aikasin nukkumaan ja aamulla tänään oli jo fiilis normaali. Nukuin niin sikeesti että en herännyt kertaakaan 10 tunnin aikana. Nukun kun pieni lapsi. Lapsi joka on siinä iässä että se ei itke kaikki yöt.

Tänään on ollut perus juoksua, viemistä, hakemista, ulkoilua, silittämistä ja siivoomista. Nils on testaili aamupäivän, mikään ei käynyt, paitsi pleikan pelaaminen jota ei saa tehdä. Huomattavasti rankempia tällaiset päivät kun muhun puretaan kiukkua. Tosin lounaan jälkeen Nils on taas ollut oma enkeli itsensä ja erittäin auttavainen. Huomenna on Nilsin syntymäpäivät, tai huomenna niitä juhlitaan ja tänne on tulossa paljon porukkaa. Saa nähdä livahdanko pois lahjan antamisen jälkeen koska mua vähän ahdistaa se kun en ymmärrä ja puhu ranskaa niin hyvin. Josta puheen ollen keskiviikon ranskantunti oli katastrofi, hyi että se onkin vaikea kieli!

Illalla oon menossa ulos Maggien ja Lauran kanssa pitkästä aikaa. Huomenna illalla ruotsalaisten seurassa ja sunnuntaina olisi tiedossa matka juustotehtaalle ja suklaatehtaalle. Nyt mun pitää vain miettiä että joudunko siirtämään sunnuntain reissua myöhemmälle koska ens viikolla on pariisin reissu ja haluan olla siellä ilman huolia rahasta. Ehkä teen vain puoli matkaa sunnuntaina ja menen ainoastaan suklaatehtaalle. Tai yritän siirtää koko matkaa ja matkaseuraa mun aikataulun mukaan, haha.

Tyttöjä lähtee täältä jo pois. Lähinnä työmäärän takia ja siitä ettei viihdy perheessä. Se tuntuu aina rankalta. En halua että kukaan lähtee pois ennen mua, varsinkaan mun kavereita. Itsekäs minä :)

Enään viikko pariisiin. Odotan matkaa niin paljon ! Enään 2,5 viikkoa mun synttäreihin, mulla tulee ikäkriisi kun en oo saavuttanu mitään elämässäni ja täytän pian melkein 20. Enään 3 viikkoa Macumbaan ja Sean Paulin keikalle. Enään 5 viikkoa Lontooseen ja 7 viikkoa niin olen suomessa ja on joulu. Sit onkin tämä vuosi jo melkein ohi.

Ens vuodelle on tiedossa reissu Glasgowiin moikkaamaan Jenniä, Barcelonaan, Roomaan tai Milanoon tai molempiin. Lisäksi New York olisi kiva, mutta se ei tapahdu ainakaan ennenkun olen palannut suomeen, nyt keskityn eurooppaan. Pitää ruveta suunnittelemaan jo ajankohtia reissuille tai tulee pitkä kevät. Ensi vuoden aikana ei ole tarkoitus tulla laisinkaan suomeen ennenkun tuun pois täältä lopullisesti. Silloin tulee siis taukoa suomesta 7kk.

Pian pitäisi jo päättää mitä mä ens vuonna teen, luenko pääsykokeisiin, haenko laisinkaan vai vasta vuoden sen jälkeen, meenkö tukholmaan, turkuun vai jäänkö vaasaan. Mitä jos mun pitää oikeesti hakea töitä ja käydä työhaastattelussa.

Pitäisköhän mun leikata hiuksista puolet pois koska ne on jo melki puoleenselkään ja näyttää rotanhännältä ku ne on niin laihat ja epäpaksut. Ja huonokuntoset.

Helsingissä on eniten lukioita, mistä teitä tulee? Vaasa hyvänä kakkosena.

Mahtavat kelit on jatkunut, tänään pärjäsi pelkällä neuleella, +20 ja aurinkoa. Tuntuu että on syksy mutta silti niin lämmin. Viimevuonna tähän aikaan en tainut ulkona enään neuleella liikkua.

Olen miettimistuulella ja jostain syystä vähän huolestunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti