torstai 25. marraskuuta 2010

Lasken päiviä

Vaikka kaikki on paremmin kun hyvin täällä odotan todellakin että pääsen kotiin taas hetkeksi. Tasan neljän viikonpäästä olen lentokoneessa helsingistä vaasaan. Ennen sitä niin on kaksi viikkoa ja yksi päivä niin olen jo lontoossa, tähän aikaan varmaan shoppailemassa kun mielipuoli. Hyvää tässä laskemisessa on ollut se että olen tajunnut mulla olevan vain kaksi täyttä työviikkoa ennen kotiin paluuta. Ens viikko, sen jälkeen olen vapaa perjantaina kun lennän aamulla lontooseen, sit tulee taas täys viikko ja sit on vain kolmen päivän viikko jonka jälkeen lähtee lento suomeen. Se tekee yhteensä huominen mukaan laskettuna 18 työpäivää. Kyllä minä selviän !

Odotanodotanodotan <3

3 kommenttia:

  1. Klart du klarar dig och du har ju kul samtidigt! :-) Kram, Hanna

    VastaaPoista
  2. Skulle inte tro att det är samma bild, vackert väder gör så stor skillnad och sen årstiden.
    Vacker klocka du fick du har en bra familj. Lite roligt att du skall sköta en baby också.
    Puss och kram
    mamma

    VastaaPoista
  3. Jaa, emellanåt är det bara sånhär dagar, tyvärr känns det lika idag. Men det ordnar väl sej:) Konstiga är ju att jag inte har någon orsak att inte trivas här. kram

    Blev ingen baby heller. Familjen är bra:) puss&kram

    VastaaPoista