perjantai 12. marraskuuta 2010

Welcome to the dark side

Ranskantunnit on hauskoja! Meillä on huippuhauska ryhmä ja opettajakin on kiva, se oli aluksi ranskalaiseen tapaan vähän kankea mutta nyt se on oikein hauska. Mun itsetunto on kasvanut vähän turhan paljon kielen suhteen kun taivutellaan verbejä ja mä itsevarmasti vastaan ihan päin metsää ja niin uskottavalla äänensävyllä että se melkein menee läpi. Mutta uskon että mitä varmempi on oman asian puolesta niin sen todennäköisemmin se menee läpi kyselemättä. Onpahan muilla nauramista. 

Kotiuduin juuri Lucia harjoituksista ja mulla on joulufiilis:)! Enpä oo pitkään aikaan laulanut "kuorossa", ehkä seiskalla yläasteella viimeksi. Ulkona jatkuu myrsky ja nyt se alkaa jo ottamaan päähän kun mun sateenvarjo on niin surkea, se on huomattavasti enemmän väärinpäin kuin oikein eikä siinä kovin montaa pinnaakaan oo ehjänä. Se taitaa olla ensimmäisenä ostoslistalla huomenna Pariisissa koska sinnekkin on luvattu sadetta. 

Tänään ollaan oltu sisällä kipeyden merkeissä päivällä, ja talossa tapahtui kummia. Olin keittiössä valmistamassa makkarakeittoa ja Nils oli yläkerrassa. Yhtäkkiä kuulen "*syvä huokaus* welcome to the dark side! *syvä huokaus*" ja tämä toistui 2 kertaa parin tunnin sisällä. Voiko enään uhkaavampaa viestiä olla ! En löytänyt mitään lelua ja epäilin jo mielenterveyttäni. Olin hyvin huolestunut ja peloissani. Iltapäivällä selvisi että se oli puhelin ja tämä taisi olla tekstiviestin äänimerkki, joku starwars juttu. En olis ikinä arvannu kun en nähnyt koko puhelinta. Puolihysteerisenä oon miettinyt että kuka haluaa mut pimeälle puolelle. 

Vielä on pakkaamatta, eurot vaihtamatta ja lentolippuakaan en oo saanut printattua. Se jää nähtäväksi monelta joudun heräämään että ehdin ja saanko edes kaiken hoidettua. Nyt ainakin tekisi hyvää nukkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti