keskiviikko 3. marraskuuta 2010

marraskuu ja 20 astetta

Jajja, ranskantunti ei ollut niin katastrofi kun oletin.

Eilinen meni hyvin, pidin kotipäivän. Taidan aina pitää kotipäivän tiistaisin kun muinapäivinä on aina tietty ohjelmat. Sain epäpakattua mun suomen laukun ja siivosin huoneeni. Se oli taas siinä pisteessä etten yöllä saanut nukuttua. Nukuin oikeasti vain 2 tuntia ma-ti välisenä yönä koska näin jokapaikassa hämähäkkejä ja pölyä. Yök! Eilen syötiin illalla pinaattikeittoa (elämäni ensimmäinen) ja multa kysyttiin että tykkäänkö siitä, tykkäsin. Sain kuulla että mä oon kyllä erittäin helppo ruuan suhteen, mulle kelpaa kaikki. Että HA teille ja ha entiselle nirsolle minulle ! : D

Tänään nukuin pitkään, ehkä kompensoidakseni eilistä vähä unisuutta. Hain Nilsin koulusta ja ulkona oli mitä mahtavin keli, aurinkoa ja + 20. Nyt on silti jo marraskuun kolmas. Tein ruuaksi lihapullia. Ylihyviä ! Ehkä tää tästä nyt taas lähtee. Siivosin ja pyykkäsin ja kello 14.30 molemmat pojat lähti synttäreille, eriteille. Olin jo tehnyt kaiken sillävälin kun pojat oli kotona joten mulla oli erittäin rauhallinen iltapäivä! Opiskelin vähän ranksaa ja sitä rataa, yritin olla ahkera. Käytiin poikien kanssa viellä nopeasti puistossa ja kotimatkalla saatiin kyyti kun perheen isä ajoi ohi. 

Tunnin päästä lähden kohti ranskantuntia, nyt voisin kattoa jakson Gleetä tai hells kitcheniä. Olen tällä hetkellä niin onnellinen että se jopa alkaa ärsyttämään itseäni, mutta kaikki menee vaan niin hyvin:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti