maanantai 4. heinäkuuta 2011

En voi uskoa


Taustatietoja: Olin ihan kakat housuissa kun näin koko paikan ja kuinka korkea se on. En ole ehkä elämässäni ollut niin hiljainen kun olin ennen hyppyä. Kuvat/videot ei tee oikeutta kuinka korkea se oikeesti on. 220 metriä. Voin sanoa että ne oli mun elämäni parhaat 220 metriä ! Mä tein sen. Olisin tehnyt heti uudestaan perään jos olisi ollut liikaa rahaa:D Se oli todellakin sen arvoista !

Lisäraporttia tulee kuvien kanssa myöhemmin mutta nyt on pakko mennä takaisin aurinkosta nauttimaan ja pikakäynnille keskustaan. Mulla on ollut ja on vapaa iltapäivä :)! 

3 kommenttia:

  1. Söta öde vad det såg hemskt ut! Tur att du klarade det.
    Puss och kram
    mamma

    VastaaPoista
  2. wow! hieno! otti varmaan vähä mahan pohjasta?:D

    VastaaPoista
  3. haha, det var så coolt ! Vet inte vad jag ska hitta på för att toppa denhär känslan;) Puss&kram

    Haha, otti kyllä ihan mukavasti ! Mutta niin mahtavaa:D

    VastaaPoista