sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Kauheet paineet

Hanna on kotona käymässä. Olen saanut kuulla vähintään 3 kertaa tunnissa; SUN ON PAKKO BLOGATA TÄSTÄ !! Hannasta on tullut mun virallinen blogimanageri ja hän suunnitelee jatkuvasti uusia blogi ideoita. Äitini ei välillä suostu puhumaan mulle kun "odota hetki, mä luen sun blogia" ja isi tietää kaiken kertomatta koska hän on lukenut asiasta. Mun perhe on aika intensiivinen.

Intensiivisestä puheen ollen, olin unohtanut kuinka luksusta oli kahden lapsen kanssa kun vertaa kuinka hirveetä on olla yhden pikkuveljen kanssa. Eilen sillä kesti 3 tuntia saada siivottua keittiö puoliksi. Mulla oli niin hermot kireellä kun ei se kertakaikkiaan osaa tehdä mitään kerralla kunnolla. Onko vähän turhaa odottaa 3 tuntia eikä edes tehdä sitä kunnolla? Nyt ollaan taas kavereita.

Mökkeilystä ei tullut mitään, sain sen sijaan viikattua sisään kaikki housut mun kaappiin, jäljellä on enään kaksi isoa kasaa niin vaatteet on järjestyksessä. Jihuu! Käytiin illalla Hannan kanssa kaupassa ja sain ajaa niiden uudella autolla. Mulla on uusi suosikki auto ! Volvo c30. Sellasen hankin myös itse jonain päivänä ! Hanna painosti mua erityisesti bloggaamaan siitä kuinka kiva hänen auto on.

Sain kalaa. Kalaa uusiaperunoita ja mansikoita ja vaniljajäätelöä. Ja kyydin keskustaan ja Maijelle. Niillä oli uusi hieno kämppä. Mäkin ehkä haluan oman kämpän. Lähdettiiin fontaanaan, siellä oli parasta porukkaa. Olin niin iloinen kun näin vanhoja luokkakavereita. Siellä oli myös Jussi69 dj:nä yhdellä puoella mutta se ei oikeen meitä kiinnostanut. Ainut joka yllätti oli kuinka pieni hän oli. Oltaisiin pyydetty fani kuvaa (ei kovin fani) mutta totesin että en voi seistä hänen vieressä kun olisin näyttänyt jättiläiseltä.

Hauskanhauskan illan jälkeen päädyttiin thaimaalaiseen grilliin, dongnaihin. Maije halusi kevätrullia ja jonossa mut vakuutettiin siitä että munkin kannattaa maistaa. 1 euro / kevätrulla. Elämäni ensimmäinen kevätrulla. Se oli hyvää !

Tänään heräsin 14.45 koska äiti soitti mulle alakerrasta. 14.45!! En oo nukkunut niin pitkään vuoteen, ainakaan ! Hullua. Sitten ollaan pakastettu mansikoita ja katsottu fab5:ia. Sekä kuunnellu "BLOGGAA JO!!!!!" "MIKS SÄ ET BLOGGAA???!!!!"


Nyt on blogattu.

6 kommenttia:

  1. asutko omas kämpäs vai vanhemmilla ku et ottanu sitä työtä?:D

    VastaaPoista
  2. löysin blogis ja selasin taaksepäi:) miksitoi sun ihana koira kuoli?:( voihan harmi,otan osaa

    VastaaPoista
  3. vanhemmilla pompin eli ei sinäänsä vuokrapaniikkia:)

    Sillä oli jotain mahaongelmia joita oli yritetty hoitaa vaikka kuinka moneen otteeseen mutta synnynnäinen vika jota ei saatu korjattua:(

    VastaaPoista
  4. mikä koira teitltäkuoli tai minkä niminen? :/ sori kun kysyn!

    VastaaPoista
  5. kiitos !

    Väinö ja Jamir kuoli molemmat mun sveitsi vuoden aikana mutta lähinnä Väinön kuolemaa ollaan täällä pohdittu, eli se ranskanbulldoggi

    VastaaPoista