keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Kaikki hyvä loppuu aikanaan

-Hoitoaine loppui lauantaina
-kynsilakanpoistoaine loppui kaksi viikkoa sitten
-hammastahnaa on pari millimetriä jäljellä
-shamppoota on niin että pärjään ehkä
-naamarasva on loppu
-ihorasva on loppu
-hammasharja on loppu mutta pesin sen ja käytän loppuloppuun saakka (se ui kosteusvoiteessa) huonosta mausta huolimatta.
-puhelimen creditti on ollut loppu pari viikkoa

Eikun oikeesti. Olen jo joutunut aloittaa heippa-sanomisen ja se on surullista. Asutaan vähän eripuolilla maailmaa.






Eilen oli mukava ilta, tavattiin montbenonissa ja juteltiin ja ne joi viiniä ja lähti sen jälkeen ulosulos. Melkeen kaikki oli paikalla kun minä tulin ja kun ne näki mun kävelevän toiselta puolelta puistoa ne lopetti puhumisen ja tuijotti. Kun olin perillä niiden luona niin heti ensimmäinen kysymys oli että olenko humalassa. Kuulemma kävelen ja näytän humalaiselta. Tää väsymys !! En pysty enään peittämään sitä. Huippu hetki oli myös kun musta ja Nergsistä otettiin kuva ja Nergs huutaa kauhuissaan kuinka mä voin olla tummempi kun hän on arabi ja mä oon suomalainen. Lähdin kävelemään kotiinpäin kun muut lähti baariin jatkamaan ja matkalla tapasin Jennan sattumalta, käytiin frappella. Viimeistä kertaa. Kaikki on nyt viimeistä.. viimeinen keskiviikko on jo takana. Luulin että olisin vain iloinen lähtiessäni täältä koska en ole ollut suomessa joulun jälkeen mutta kyllä se kirpaisee. Tänään suljin sveitsiläisen tilin ja ilmotin kylälle lähteväni. Tää on niin lopullista.

Eilen en tietenkään saanut tehtyä mitään mun tavaroille muttamutta en toisaalta ole niitä poistanut laukuista testipakkauksen jälkeen jonka tein viime keskiviikkona. Mua jännittää taas että mulla on liikaa tavaraa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti