perjantai 1. heinäkuuta 2011

Heinäkuu

Kesä on siis puoliks jo ohi? Tai alkamaisillaan toivon. Mulla on tosin ollut ihan mukavan pituinen kesä jo kun lunta olen viimeksi nähnyt jouluna. Maaliskuussa alkoi jo pieni kesä.

Eilen iltaohjelma oli tavanomainen. Näin Jennan puistossa päivällä ja mietittiin mitä illalla. Jenna sanoi että ihan sama mitä me sanotaan niin päädytään kumminkin syömään. Väitin kivenkovana että ei tänään, mulla ei oo nälkä mut voidaan tietty mennä ruokkimaan Jenna. Pari tuntia myöhemmin tapaan Jennan samassa puistossa, kävellään hetki jutellen niitä näitä jonka jälkeen sanoin "Noni, ketä me tässä yritetään huijata, minne mennään syömään?" Sinne peruspaikkaan tietty. Ei oo meidänlaisia syömäreitä, ei oo muita meitä. Illan myötä sain peräti 3 tekstaria että minne mennään ja mitä tapahtuu illalla. Mulla ei tosin ole yhtään credittiä puhelimessa enkä aijo sitä enään ladatakkaan. Olin aika iloinen että sain mennä nukkumaan aikasin.

Paitsi! Ennen nukkumaanmenoa oli pelottavin tilanne ikinä. Olin menossa nukkumaan ja pistin lampun pois päältä. Yhtäkkiä kuuluu kauhee rähistely, mun katossa oli maailman isoin koppakuoriainen. Pistin lampun päälle, se laskeutui mun sängylle ja murhasin sen. Lehdellä. Sit piti tietty vaihtaa lakanat ja vasta sen jälkeen sain nukkua. Aaaaaaa, nukuin taas niin hyvät yöunet ! Tosin mietin vähän kuinka monta orpoa lasta se on jättänyt mun huoneeseen. Varmaan 0, ja jos se jätti niin sit ne on jo kuollut nälkään ku ei se ikinä tuonutkaan ruokaa takaisin.

Täänään on ollut hyväpäivä. Ei ole toista tunnetta kun se että hikihatussa yrittää väntää pizzoja jotka tänään oli harvinaisen vaikeita tehdä (liian vähän jauhoa tai liikaa vettä tai en osaa sanoa) ja sitten jännittyneenä seuraa lasten ilmeitä kun ne maistaa ja ensimmäisenä kuuluu maxilta "Perfekt!" JIHUU ! Pizzojen lisäksi sain pestyä pari konetta pyykkiä ja vaihdettua lakanat, silitettyä ja siivottua ja heitin pojat vanhaan kylään ja hengasin siellä hetken. Tuttuun tapaan sain lopettaa aikasemmin, mut hemmotellaan pilalle !:D Päivä meni NIIN nopeesti !

Nyt illalla Montreux jazz, ehkä ehkä Lausannen yöhön jos keretään. Tahtoisin niin mielelläni koska huomenna lähdetään junailemaan illalla eli tänään olisi ehkä viimeinen chanssi. Katsotaan. Tiedän että tästä viikonlopusta tulee hyvä ja unohtumaton !



Nyt lähdetään Jennan kanssa tekemään Lausanne epävarmaksi

2 kommenttia:

  1. sulla on ihanat hiukset!:) kiharratko ne jotenkin suoristusraudalla tai kihartimella vai onko ne luonnostaan tollaset!?:)

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia!:) Suoristusraudalla tehty, mun hiukset tavallisesti on aika piikkisuorat :D

    VastaaPoista