keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Veneilyä

Eilen ehdin olla noin 5 minuuttia koneella koko päivänä. Mua ahdistaa ajatus olla työtön ja samalla ahdistaa ajatus siitä että mun pitäis ehtiä tehdä töitä :D 

Eilen oli herätys 8.30 ja lähtö tuuriin ! HAha, niin mahtavaa ! En tajua miten keskisen kyläkaupassa VOI olla niin paljon ihmisiä? Sehän on keskellä ei mitään mutta ihmisiä oli senkin edestä. Mä sain kengät ja vähän kosmetiikkaa, paras ostos oli kumminkin peili joka suurensi 5 kertaa. Pian se ehkä ei enään ole paras ostos. Käytiin lounaalla abc:llä ja ajettiin takaisin vaasaan. Kotona oli alle tunti aikaa kun lähdettiin poimimaan serkku kyytiin ja siitä sedälleni. Mun ensimmäin aikusten lasten setä ilta. Käytiin veneilemässä, en oo ollut veneen kyydissä ikuisuuksiin, syötiin mahtavan hyvin ja juotiin mahtavan hyvää viiniä. Oon varmaan yliannostautunut kalalla viimeisten 10 päivän aikana. Oon syönyt kalaa 6 eri kertaa. Järkyttävää. Katsottiin se vanha kauhuelokuva Linnut ja meinasin kuolla nauruun. Ensinnä itse elokuva ja toiseksi välikommentit joita tuli muilta. Onneksi oli tekstitys koska ilman sitä olisi jäänyt luultavasti puolet elokuvasta ymmärtämättä. 

Kotona oltiin puoli kahdelta ja nukahdin aika heti. Tänään aamulla en päässyt lähtemään mökille mukaan, tajuttoman univelan takia, joten jatkoin iloisesti nukkumista puoli kahteen. Huomasin että puhelimeni on saapunut vaasan postiin joten pyöräilin keskustaan vaan huomatakseni että sehän ei oltu postitettu mulle vaan mun isälle, eli en saanut sitä ulos. Iloisesti pyöräilin takaisin kotiin, perus 20km ihan turhaan. Raahasin sisään vähän äidin varkaussaldoa, mökkiä tyhjennetään, ja pian lähdetään mummolle lettukesteille ! Hihhihi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti