lauantai 2. heinäkuuta 2011

Locarnoon !

Erämaa Julia on valmis, tai valmistautumassa. Lähdetään kohti Locarnoa 5 tunnin päästä. Juna pitää tosin ottaa zurichiin ensiksi eli tästä tulee melkeen kuuden tunnin reissu. Aijotaan campata, meitä on 8 henkeä ja yksi kolmen hengen teltta. Ei mulla makuupussiakaan ole. Eikä takkia, kaikki lähti kotiin huhtikuussa. Reppuakaan ei ole että otan kaikki muovipussissa mukaan. Näin kirjoitettuna ei kuullosta kovin hyvältä mutta se on yksi yö vaan, tai oikeastaan saavutaan Locarnoon vasta yhden jälkeen yöllä eli puoli yötä, puoliyötä mä voin nukkua ihan missä tahansa.

Olen aloittanut romaanin kirjottamisen jonka julkaisen ensi viikolla, perjantaina tai lauantaina. Samalla ajattelin vähän lyhentää sitä ja julkaisen osan huomenna, ajoitan sen ! Mitä high-techiä ! Julkaisen sen ihan vaan siltä varalta että jos kuolen niin tämä on hyvä saada sanottua. Haha, eikai, en mä mitään kuole ! Se on tosin korkea.. 220 metriä. Se on niinkun kaksi näsinneula torniosaa. Kuka hullu hyppää kahden näsinneulanpäältä alas pää edellä. Hihhihi. Olen aika innoissani !

Googlailin Locarnoa, se on kaunis!

Mulla ei ole rahaa puhelimessa enkä aijo sitä ladatakkaan eli mitään "oletko hengissä?"-viestejä ei kannata lähettää ellei halua huolestua, koska vastausta ei niihin tule. Palailen maanantaina fiilisten kanssa !

Nyt yritän vähän nukkua ja sitten, sitten pakkaan muovipussini ja lähden seikkailemaan !

3 kommenttia:

  1. mä en uskaltais tehä sitä hyppyä!:D::D:D pelottavan kuulosta;)!
    ja ethän lopeta bloggaamista vaikka lähdetkin sveitsistä!!(:?

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä kun edellä oleva kommentti. Että sulla on kotonaki aina kaikkia seikkailuja, jatkahan kirjottamista! <3

    VastaaPoista
  3. Haha, se oli kyllä maailman mahtavinta ! Todellakin sen arvoista :D Saa nähdä mitä blogille tapahtuu:)

    Painostusta tulee Jenni, saa nähdä. Vaihdan kyllä sitten nimeksi "discovering Finnish life after a year abroad", hahaha. Saattaa olla paljon uudestaan oppimista :D

    VastaaPoista