keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Flow

Huone on edelleen yhtä pahassa jamassa, niin pahassa että en edes eilen saanut nukuttua omassa huoneessa. En löydä sänkyä. Lattia pilkottaa onneksi jo vähän, kaksi mustaa jätesäkkiä on täytetty vaatteilla.

Muuten olen ollut reipas, ollaan syöty kantarelliksessa, olen ostanut puhelimen !! Tai ei sitä kyllä vielä olla maksettu, eikä toimitettu. Mutta helposti hienoin puhelin mitä mulla on koko elämässäni ollut ! Nokian c8, kaikki huonot kokemukset on kiellettyjä kertoa. Se on HIENO ! Vaihdan ilomielin xpress radion pois, haluaisin haudata sen ja kaikki huonot muistot mutta kyllä mun pitää se varapuhelimena pitää. Käytiin äidin kanssa kunnon tappolenkillä jonka jälkeen aloitettiin uusi elämä. Sen jälkeen hain porkkanakakkua. Osaan tehdä ehkä maailman parasta porkkanakakkua?!

Yöllä katottiin jotain huonoa ohjelmaa ja aloin samalla selaamaan vähän työpaikkailmotuksia, pistin yhden hakemuksen menemään. Nyt mulla on huomiselle työhaastattelu ! Vaikka olen niin pitkään tehnyt töitä niin en noloa kyllä ikinä ole käynyt haastattelussa. Mua vähän jännittää. Tai erittäin paljon !

Nyt teen ruokaa joka jäi tekemättä eilen yllätys kantarelliksen vuoksi, sitten olisi tiedossa toivon mukaan harrypotter jos saadaan liput.

2 kommenttia:

  1. minne oot menos työpaikkahaastiksee?:)kerro ihmeessä miten meni!!
    ja ihanaa sä bloggaat suomestakin!:)

    VastaaPoista
  2. en viitsi kertoa minne mutta sain paikan, en tosin tiedä vielä että otanko sitä vastaan:)

    VastaaPoista