maanantai 18. heinäkuuta 2011

VOITTO !!!

Lisää töitä on haettu, kivoihin paikkoihin jossa haluan oikeesti tehdä töitä kanssa. Stramppen lounas (siellä on maailman parhaat lounaat jollain 11,5 e hinnalla. Arvatkaa kuinka mukavaa on tulla takaisin maahan missä kaikki on niin halpaa kun vertaa sveitsiin!) Olen vähän ikävöinyt mun Sveitsi kavereita ja lapsia. Mulla oli oikeesti niiiiiin mahtavaa aikaa että ei ollut tosikaan. Saako olla niin hauskaa? 

JA!! Urakka hoidettu, WUHUUUUUUUU!








Pieni kasa laukkujahan mulla on kirjotuspöydän alla mutta muuta paikkaa ei kertakaikkiaan löydy. En muistanut kuinka paljon tavaraa mulla on. NYT ON SIISTIÄ !!


Ja sitten on jäljellä enään uloslennettyjen tavaroiden kirpparivienti ja jätesäkkien poisheitto.

Mittasin myös mun hiukset. 32 senttimetriä !! Kun ensimmäisen kerran otin hiustenpidennykset ne oli 30 cm.. ja maksoi 500euroa. Ei enään ikinä. Vaikka ne oli kyllä hienot.. ja kivat. EI

5 kommenttia:

  1. ohhoh! kuinka lyhyet hiukset sulla oikein olijos kerran noin lyhyet hiustenpinneysten kanssa?:D vai ymmärsinkö väärin? ja kuinka vanhana otit ne?:) siis pidennykset :DDD

    VastaaPoista
  2. hmm, mulla oli silloin johonkin olkapäihin ehkä, ne oli lähinnä tuuhennukset :) 30 cm siis mitattuna ihan alhaalta niskasta latvoihin jos ymmärrät, eli ei päältä:D? Otin ne kun olin 16:)

    VastaaPoista
  3. paljon ruusukkeita!:) mistä lajista?

    VastaaPoista
  4. kirjotit joissain sun teksteissä et oot ratsastanu suomessa ja sveitsissä et ollenkaan. ratsastatko nyt kun tulit takaisin suomeen? itsekkin ratsastan.hauskaa puuhaa:) ootko omistanut omat hevosen vai ratsastitko muutenvaa?

    VastaaPoista
  5. ne on ratsastuksesta, suurin osa kouluratsastuksesta pari este:) En ole nyt pariin vuoteen tosin kisannut. Suomessa nyt on kaikki vielä vähän hakusessa enkä ole oikeen päässyt takaisin rutiineihin enkä päättänyt miten hoidan ratsastuksen kun ei musta oikeen ole tuntiratsastajaksi vaan haluaisin jotain "omaa" Siskollani on kaksi heppaa turussa joita olen käynyt moikkaamassa viimeviikolla ja nyt olen taas menossa tänä viikkona:)

    VastaaPoista