perjantai 15. heinäkuuta 2011

Pyöräilyonnea

Pyöräileminen on oikeesti niin mahtavaa. Mulla on aivan uusi kirkkaan punainen pyörä joka tekee asiasta vielä mukavempaa. Se on mun uusi lempi(lahja)omaisuus.



MIKS MUN PUHELIN EI OLE SAAPUNUT?! Mulla menee erittäin pahasti hermot mun xpress radioon ja tosiasia on se että ne lupasi toimittaa sen 2-3 päivässä. Nyt on mennyt neljä ja nyt on viikonloppu...

Päätin lomailla vielä, en ottanut työtä vastaan. Olen siitä aika iloinen. Ja stressaantunut, kyllä mun nyt jotain on löydettävä. Jotain kivaa. Muttamutta, sitä mietin vasta ensi viikolla tai ensi kuussa, pitäisi koota se CV.

Oon syönyt niin hyvin että melkeen itkettää, mozzarella salaattia, chevreä, brieä, mansikoita, nektariineja, viinirypäleitä. Voisin jatkaa loputtomiin, mulla menee suurin osa ajasta siihen että mietin mitä söisin seuraavaksi. En oo vielä ehtinyt syödä karkkia tai suomalaista suklaata ! Se on aika katastrofi mutta mullahan on sokerilakko joten se jatkukoon. Vähän oon fuskannu. Jätskin kanssa mutta sitähän ei lasketa koska nyt on kumminkin kesä.

Vietän toisen perjantain putkeen kotona mikä on ehkä aika ennätys ! Odotan jännityksellä huomista vaasan lauantai yötä, hihi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti