sunnuntai 20. helmikuuta 2011

3 tunnin päikkäreiden kosto

Aamulla heräsin vaikka teki mieli nukkua vielä pari tuntia, käytiin bodypumpissa. Tein yhden liikkeen väärin eli nyt mun selkä tappaa mut, toki sain korjauksen siihen tunnin jälkeen miten se kuuluisi tehdä. Okei, jos itse olisin ollut vastaanottavaisempi olisin saanut korjauksen jo liikkeen aikana koska salin ulkopuolella oli tämä intensiivinen bodybalaance ohjaaja hyppimässä ja huitomassa, tunsin että se huitoi mulle mutta en pystynyt dealaamaan sen kanssa silloin.

Tulin kotiin, katoin sarjan, nukahdin. 3 tuntia, päikkärit on täällä niin harvinaisia että voin sanoa että olin sen arvoinen. Nyt on tosin enemmän kuollut kun elävä.

Koomaan loppupäivän.

Mä en tiedä mitä tehdä, jos mulla on pääsiäisviikko vapaa niinkun ymmärsin, en ole saanut aikaseksi varmistaa, jos jenni ei ole enään scotlannissa haluan ehdottomasti suomeen. Mutta lentoliput... voisko ne enään olla kalliimpia? Tää on syvältä että joutuu maksamaan ittensä kipeeks että pääsis kotiin. Katoin samalla myös vähän alustavia hintoja lennolle kotiin (okei oon ajoissa mutta ihan vaan siksi että tietäisin kuinka halvasti pitää elää) yli 270 euroa oli halvin ja siinä oli välilasku lontoossa 14 h. Tappakaa mut.

5 kommenttia:

  1. mäki otin tänää kolmen tunnin päikkärit !!!! huhhuh mikä olo! katotaa monelt tulee uni tänää yönä...

    VastaaPoista
  2. Se on jo vähän liikaa:D En oo yhtään energisempi, meen ysiltä nukkumaan taas, haha

    VastaaPoista
  3. Hem kan du alltid komma. Det ordnar sig säkert på något vis´
    Kram och puss
    mamma

    VastaaPoista
  4. Mihin mä olisin silloin menny? Sallan synttärit on juuri noihin aikoihin joten varmasti olen täälä :D Kiina on vasta syksyllä!! - Jenni

    VastaaPoista
  5. Det vet jag mamma, och du anar inte hur gärna jag skulle komma... Puss & Kram

    Oot vaan sekoittanut mun pään skypessä, odotan että saan tiedon että oot 100% sielä niin sitten uskallan tilata liput:)

    VastaaPoista