sunnuntai 13. helmikuuta 2011

suomalaista heikkoutta

Ihan tosi olen pettymys kaikille täällä jotka olettaa että suomalaiset bilettää nonstop ja pesee hampaansa vodkalla.

Eilinen alkoi reippaasti aamusalilla, sieltä kaupunkiin ja ostin illaksi maailman rumimman kirkkaan liilan vyön alennuksesta ja muuten vaan nahkahameen. Mulla on oikeesti menossa pahaan suuntaan tää mun shoppailu. Nahkahame! En olisi ihan heti uskonut että tulen omistamaan sellaisen, mutta tää on erittäin kiva, puolikorkea ja vetoketjulla edessä.

Tulin kotiin ja nukuin tunnin päikkärit, sitten puin päälleni nahkahousujäljitelmä leggingsit, kirkkaan oranssin topin, puolilyhyen oversize leopardipaidan, edellämainittu liilavyö ja sen lisäksi kirkkaan oranssia luomiväriä, oranssit aurinkolasit, punaset posket ja hopeat kynnet. Se aika jolloin odotin kaltaistani seuraa oli erittäin noloa. Otettiin bussi Ylvalle ja silloin mulla oli jo kaverina 3 samannäköistä, myös keskustassa nähtiin kahdet joilla oli tuulipuvut ja rullaluistimet, luultavasti samaan paikkaan menossa.

Ylvalla oli täys meininki päällä, paljon porukkaa ja viinikestit. Se että juo aina viiniä kun menee ulos kertoo mun mielestä aika paljon että on sveitsissä. Ei sitä tapahtuisi suomessa, tai ei ainakaan mun osalta. Takaisin kaupungissa oltiin 21.40 ja 22.10 päätin että ei, en mä kykene edes sinne rollerdiscoon vaan mä lähden kotiin. Siis kymmeneltä !! Saan aina kuulla siitä että oon heikko kun en jaksa enään olla koko yötä ulkona, tänä vuonna myöhäsin milloin oon kotiutunu on yhdeltä enkä oo ollu ulkona kun kerran ja eilinen oli hyvä yritys. Tai no jos ei lasketa geneven keikkaa jolloin tulin kuudelta aamulla, mutta sitä ei tosiaan lasketa. Oon tietty pihi ja koska mulla oli kumminkin lippu ostettuna niin möin sen ennenkun lähdin, eli positiivisena puolena on että mulla on enemmän rahaa lompakossa nyt kun mitä oli eilen lähtiessä ulos. Silloin kaikki on niinkun pitääkin !

Kotiin tulessa mulla oli paketti oven ulkopuolella ja meinasi tulla itku, fazerin cashewpähkinäsuklaata, kortti, vähän valkosuklaata ja uusi avainkortti suomenpankkiin sekä finnair plus-kortti. Ihana äiti ! Nyt mulla on siis toisinsanoen kaapissa marabon daimsuklaalevy, fazerin suklaalevy, sipsipussi, kalakarkkeja ja delicato kookospalloja. Nyt on siis ainakin motivaatiota mennä salille ;)

Tänään oon herännyt 7.11 enkä pystynyt enään nukahtamaan, oon kattonut putouksen ja pari jaksoa hellcatsia, siivonnut, tehnyt lounas/aamupalan, puhunut Monican kanssa puoltoistatuntia skypessä sekä äidin kanssa ja saanut hyvän leipomisohjeen. Pian lähden tapaamaan Jennaa ja sitten menee varmasti loppuilta nukkuessa, ei tää ihan terveellistä ole että herää seitsämältä sunnuntai aamuna.

Aijoo, kuulin että suomessa on aika kylmä? Meillä on onneks 30-40 astetta lämpimämpää:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti