torstai 17. helmikuuta 2011

Ruokablogit

Oon ihan koukussa ruokablogeihin. Miettikää että mun piti matkata näinkin kauas kunnes tajuaisin kuinka hyvää ruoka on ! Tuntuu jo ihan kaukaiselta ajatukselta että oon joskus ollut niin nirso kun olen ollut. Ihan turhaan oon itkenyt siitä että olen löytänyt sipulia ruuastani, tai itkenyt koska lihassa on kastiketta, tai itkenyt siitä että kaikki on pahaa ja mulle ei löydy ravintolaa missä olis jotain listalla jota voisin syödä. Toisin sanottuna oon itkenyt aika paljon ruuan takia. Nyt melkeen puolet mun kirjamerkeistä on ruokablogeihin ja odotan vaan että pääsen kokeilemaan niitä. Ja en oo itkenyt kertaakaan täällä vaikka oon syönyt ehkä sataa uutta juttua, tai yli, ehkä kolmeesataa. Sushi oli ainut joka oli pahaa, mutta en itkenyt.

Nytkin huvittais jäädä 3 tunniksi selaamaan ruokablogeja ja tuntemaan nälkää joka syntyy niitä kattoessa. Mutta kai mä pakotan itteni salille ja sitten kyrkkikseen.

Tervetuloa perjantai!

2 kommenttia:

  1. Hyvä Julia! Olen ylpeä sinusta!
    Sit ku tuut takas nii mennään kiinalaiseen ja tilataan jotain kivaa :)

    VastaaPoista