maanantai 7. helmikuuta 2011

Surku ja hupi

Mun ipodi... en kestä. Kaikki mun onnen tunteethan tuli silloin kun kävelin pimeellä kotiin ja kuuntelin hyvää musiikkia. Nyt pimeässä kotiinkäveleminen on enemmän pelottavaa kun onnea tuottavaa.

Muuten päivä on ollut ihan hyvä, mentiin Nilsin kanssa puistoon lounaan jälkeen ja Nergs oli myös sielä lapsiensa kanssa, Nils leikki iloisesti yhden lapsen kanssa ja mulla oli seuraa Nergsistä ja babysta. 2 tuntia kului lentäen. Aurinko on mukava ja olen ehkä polttanut nenäni.

Töiden jälkeen lähdin gymstickiin Jennan kanssa, väsymys meinas tappaa mut mutta hyvin sinnittelin loppuun. Nyt nukkumaan jotta huomenna aamulla jaksaa herätä ja aktivoitua salille kukonlaulun aikaan eli ysiltä.

Oikeesti oon vähän erittäin surullinen tästä musiikkijutusta. Eikä mulle enään kelpaa muu soitin kun ipod, suomessa hankin iphonen mutta siihenhän on aikaa. Ehkä käyn hakemassa jonkun halppiksen tuuraamaan ipodia, mutta ei sveitsissä oikeen ole halppista.

Sain tänään rakentavan mielipiteen mun b-suunnitelmista ja ehkä mä palaan suomeen ja järjestän kaiken kuntoon ja alan opiskelemaan, tarvitsin tähän päätökseen vähän mielipiteitä koska itse en tiedä. Ellei opiskelupaikkaa tipu syksyksi niin teen töitä ja sitten luen itteni agressiivisesti turkuun opiskelemaan lakia ensi vuodeksi. Sitten lähden vaihtoon! Ja jos teen ensiksi töitä niin voin säästää rahaa! I wish...

Huviksi lasketaan myös skype ! Maailman paras keksintö, tänään on ollut hyvä skypepäivä:)!!

2 kommenttia:

  1. Jag har min gamla som jag inte använder.... Om du vill ha den?

    Kram,
    Hanna

    VastaaPoista
  2. Livet är värt att leva igen, tack ! Kram

    VastaaPoista