sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Kengät piiloon

Heräsin kukonhuudon aikaan ja käytiin Jennan kanssa bodyattackissa. Älyhauskaa taas kerran mutta puhti loppui mun osalta nopeemmin kun mitä tiistai iltana. Oon maailman huonoin aamuihminen. Salilta kotiin, suihkuun, syömään, vaihtamaan vaatteet ja kävelin kaupunkiin. Kierreltiin Jennan kanssa vaikka kuinka kauan vaikka nyt jälkeenpäin ei edes ehditty tehdä mitään näiden tuntejen aikana:D Kierreltiin vähän kauppoja, päädyttiin bodyshoppiin ja kohtalokkaaseen meikkaukseen jonka johdosta ostan melkeen 50 frangin luomivärit. Heikkoutta heikkoutta, ne tiesi että ne saa ne myytyä mulle kunhan näyttää kuinka välttämättömiä ne on. Säästöviikko on erittäin epäonnistunut, 24 tunnin sisään olen köyhtynyt 120 frangia. Oltiin myös coopissa seikkailemassa puoli tuntia ettien jotain herkkua. Mulla on ikävä suomen karkkihyllyjä.

Kotiin tulin seiskalta, kuoleman väsy ja peruin illan ulosmenon. Kaduin perumiseni ja ilmoitin että tulen silti, mulla oli pari tuntia aikaa joten ehdin katsoa putouksen samalla kun lakkasin kynteni. Mr mallorcan putous oli surullista. Loppujen lopuksi tulee erittäin kiire ja juoksen 7 minuutissa juna-asemalle vaan kuullakseni että tavastaan ylhäällä, eli juoksen 5 minuuttia ylämäkeen. Kaksi uutta aupairia ja yksi uusi opiskelija oli ohjelmassa. Texasista, oon luullut sen olevan erittäin vaarallinen paikka mutta kai se menee samaan kastiin kun että KAIKKI luulee Elsinkin (ranskalaiset ei osaa sanoa H:ta) olevan suomen ainut kaupunki, muualla on jääkarhuja ja metsiä sekä poroja. Ja lunta. Oltiin Captain cookissa ja muut shottaili ja joi ja mua kyllästytti. Olin takaisin 0-linjalla eli halvaks tuli, enkä suostunut ottamaan vastaankaan drinkejä kun en pitkään ajatellut olla. 

Lähdin kotiin päin yhden jälkeen, mua alkaa oikeesti ahdistaa nää mustat miehet jotka parveilee noilla kaduilla. Oon varmasti ennenkin kirjottanut niistä mutta ne hengaa siinä koko illan ja Bonsoirailee ja Ca va ailee ja Hello babyilee. Ei ketään kiinnosta niille vastata. Eikö se saa niitä tuntemaan itsensä maailman isoimmaksi luuseriksi kun ei saa mitään vastakaikua? Ne yrittää tahallaan kävellä päin ja mitä tahansa että niitä eedes kattois. Mulla on toiminu hyvin että leikin että olen kuuro ja sokko. En myöskään puhu. 

Mulla oli tänään korkkarit päällä, mutta olin juossut lenkkareilla tähän tapaamis paikkaan. Jätin lenkkarit starbucksin ulkopuolelle siillä ajatuksella että vaihdan sitten korot pois kun taas lähden kotiin. No tottakai siinä oli kauhee jengi ulkopuolella kun oon lähdössä kotiin joten kun mä kaivoin ne kengät sieltä lehtitelineen alta ja laitoin ne päälle sekä otin korkkarit käteen niin niitä nauratti ihan hirveesti. Se ei kuulemma ole ok jemmata tavaroita keskelle kaupunkia, varsinkaan kenkiä. Mutta ne oli 2 punnan kengät että niiden hävityksellä ei olisi ollut muuta harmia kun että olisi ollut tuskallinen ja pitkä kävely kotiin. 

Jajja, nyt unta palloon ja aamulla yritänyritän jaksaa bodypumppiin ja sitten kävelylle Jennan kanssa. Viikonloput on parhaita !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti