torstai 24. helmikuuta 2011

Lunta

Missä se kevät on? Toivon että se oli vaan painajaista kun katsoin ikkunasta ulos. Mutta ei, lunta ! Toivon todellakin että sulaa nopeesti.

Muuten olen vähän negatiivinen, eka olin iloinen koska olin nukkunut niin hyvin viimeyön ja kaikki oli hyvin mutta toi lumi. Sitten mun tietokone joka hitaasti mutta varmasti hajoo, nyt en voi enään kommentoida omia blogipostauksiani eli kukaan ei saa tätä kautta vastausta. Sitten mun puhelin ei suostu lähettämään viestejä eli sekin vetää viimeisiä. Ja sit tietty mun ipodi jonka puuttuminen aiheuttaa oikeesti pian masennuksen. Katotaan mitä tapahtuu kameralle, se on seuraavana jonossa niin on kaikessa elektroniikassa jotain vikaa.

Oon jo tänään tehnyt lettutaikinan, toivotaan että edes letut onnistuu.

Monica lähtee viikon päästä, yksi ruotsalainen tyttö lähtee ensi viikolla, mäkin haluan kotiin.

Nyt lähden katsomaan jos liikenne on kaaosta kiitos lumen koska mun pitäis käydä ettimässä se mun lompakko, ei oo tietoakaan minne oon sen jättänyt, toivotaan että vanhaan taloon.

1 kommentti:

  1. Sorry!!!!! Jag har inte hunnit till posten ännu :-( Den håller på och flyttar och har bara öppet såna tider då jag jobbar. Men nästa vecka är jag ledig så då, lovar, lovar jag att skicka!

    Kram,
    Johanna

    VastaaPoista