torstai 17. helmikuuta 2011

Toujours vers une meilleure

Enhän mä sinne salille lähtenyt, juutuin facebookin chattiin ja sitten en enään löytänyt energiaa enkä inspiraatiota. Oon jo kumminkin ollu 3 kertaa tällä viikolla ja oon menossa sekä lauantaina että sunnuntaina, pakko pitää välipäivä ettei katoa kallisarvoista massaa;) Tarkistan muuten sähköpostini ihan kuumeisesti kokoajan, olis kiva jos saisin sinne muutakin viestiä kun "Tuntuuko tukalalta, me voimme Julia auttaa!" "Oletko venynyt muodottomaksi, nyt Julia alkaa laihdutus" "Etkö pärjää lapsillesi Julia, nyt pärjäät!" "Kävikö XXXXXXXXL liian pieneksi?" "Oletko Julia läski?" "Oletko tyytymätön elämääsi Julia?" MISTÄ NÄITÄ ROSKAPOSTEJA SIKIÄÄ?! Vaikee pysyä positiivisena kun yritetään väkisinkin pakottaa ahdistuneeksi:D

Tänään on ollut penkkaripäivä, ilmeisesti aika kylmä sellainen. En kykene säälimään niin kovasti koska meidän penkkaripäivänä taisi olla -24 C jos muistan oikein, ainakin hemmetin kylmä. Muistan kuinka sai sulatella  jalkoja ehkä 2 tuntia patterin päällä ennenkun ne toimi taas, mulla tais olla kangaskengät päällä. Tottakai.

Maijelta inspiroituna tässä pari kuvaa:









Vuosi... Muistan tän päivän niin kirkkaasti. Sillon mulla ei ollut aikomustakaan jättää Suomea. Mun piti heti ekalla kerralla päästä sisään lukemaan lakia. Tämä oli ehkä elämäni onnellisin päivä siihen saakka, tuntui että oli koko elämä edessä ja saa tehdä mitä ikinä haluakaan. Ja niinhän mä oon tehnyt.

Wuhuu, tykkään siitä miten elämä yllättää, toujours vers une meilleure; Kokoajan kohti parempaa.

2 kommenttia:

  1. mä muistan kans ihan kirkkaasti penkkaripäivän. kamala ikävä viime vuoteen :<

    VastaaPoista
  2. No vähän on ikävä mullakin, se oli hienoa aikaa !

    VastaaPoista