lauantai 19. helmikuuta 2011

tapaaminen orja kauppiaan kanssa

Outojen päivien oudoin päivä.

Aamulla juoksin ylös alas rappuja ja pesin kaikki pyykit, olin täynnä energiaa ja siivosin ja lähdettiin Nilsin kanssa piknikille. Ulkona oli oudon lämmin, mulla oli maailman oudoimmat vaatteet. Paheksuttavia katseita herätti muun muassa mun persekengät, villasukat, sukkahousut, 3/4 pitkät collegehousut, pitkä neule, vihreä takki ja kahden punnan kaulahuivi. Sitten mulla oli punasta huulipunaa. Oon alkanut nauttimaan sveitsiläisten shokeeraamisesta. Viimeksi mua katottiin erittäin pitkään kun mulla oli mun kuluneet farkut päällä, okei ne on aika reikäset mutta suomessa se on huomattavasti enemmän ok kun täällä. Harvinaisen tyylikästä menoa !

Outo päivä jatkui sillä että menin kaupunkiin, mun piti kokeilla jos vaihtaisin mun viimeviikolla ostamani nahkahameen pienempään, päädyin ostamaan myös ruskean. Nyt olen siis kahden nahkahameen omistaja. Erittäin outoa. Tapasin myös sattumalta Cecilian ja Nergsin eikä tarvinnut olla yksin.

Kotona söin kaikessa rauhassa kunnes tajuan että mulla on 25 minuuttia aikaa laittautua ulos ja kohti karaokebaaria. Kuuntelin outoa musiikkia ja ulostauduin, tapasin Monikan juna-asemalla ja odoteltiin puoli tuntia myöhässä olevaa Ivetaa.

Nyt tapahtuu kaiken kruunaus, istutaan iltaa isossa poruukassa, mulla on 0-toleranssi budjetin joustossa (okei toi kamelin ruskeen nahkahameen olisin ehkä voinu jättää välistä...) niin jään pöytään uusien tuttavuuksien kanssa kun kaverit menee shottailemaan. Ajaudutaan siihen että Kevin on opiskellut pariisissa, sitten tehnyt töitä pari vuotta sielä ja sitten päätynyt Geneveen jatkamaan opiskeluja. Okei, kysyn mitä töitä hän teki pariisissa. "I was selling slaves, then I did some jobs according to my studies and then I stuffed animals" kysyin pari kertaa että siis möitkö vaatteita, clothes (ranskalaiset ja niiden englanti..) "no, no, I was selling slaves" MITÄ HITTOA ! Oikeesti, se kertoi että se möi osaksi ranskalaisia ja osaksi importoituja (??!) ja että koko orja juttu on paljon yleisempää kun luulaan. En kestä..

Lähdin jo puoli yhdeltätoista kotiinpäin ja kun olin lähdössä ne kysyi että missä asun ja pyysi että olisin varovainen. Toisin sanottuna aloin panikoimaan että onko täällä jotain jonka takia kannattaisi olla varovainen, otin bussin suoraan karaokebaarin edestä kotioven eteen.

Olen turvassa, normaalipäivä huomenna kiitos

2 kommenttia:

  1. Haha. Oikeesti. Mä rakastan sun blogia :D Aina nauran sille. Hei mut se nahkahame oli hieno, ei siis ihme että ostit toisen! Oliskohan hra. Orjakauppias käyttäny sanna imported as in maahan tuotu? B) Anyway. Sulle tuli kiir lähtee tänään Picnicille joten ymmärrettävää et oli vähä hullut vaatteet<3 -jenni

    VastaaPoista
  2. Unohdin kirjottaa että tipuin myös tuolilta kaksi kertaa, ilman tuolia. Se on erittäin outoa. Joo, ei voi aina onnistua, oli noi vaatteet sentään parempi kun nahkahame:)!

    VastaaPoista