tiistai 14. syyskuuta 2010

Ihana päivä

Jee, tein tänään hyvää ruokaa ! Tosihyvää tomaattista tonnikalapastaa. Oon niin fiilareissa kun se oli hyvää! Tästä se lähtee, ehkä mäkin osaan tehdä ruokaa kun tuun kotiin :)

Muuten päivä on mennyt nopeesti, ollaan oltu puistossa ja Nilsillä oli kaveri käymässä. Muuten mun junan puolihintakortti tuli postissa tänään ! Joku oli löytänyt sen ja palauttanut sen ja sitten se oltiin lähetetty mulle, juuri kun eilen tilasin uuden... Harmittaa että olin niin tehokas hoitamaan asian ! Ajattelin huomenna käydä kysymässä jos sen voi perua sen uuden kortin koska ei tässä oo menny sillon kun 2 päivää sen tilaamisesta ja yleensä siinä menee lähemmäs kaks viikkoa saada se. Toivotaantoivotaan, 30 frangia olisi iso raha saada takaisin.

Nyt illalla tapasin Karoliinan ja Erjan ja käytiin Starbucksissa, Erjan tapasin ensimmäistä kertaa lauantaina ja Karoliina on tämä jonka tapasin eilen sattumalta puistossa. Ihana puhua suomea pitkästä aikaa!:) Erja tulee myös matkaseuraksi marraskuussa eli luultavammin here I come Paris, ensi viikolla meillä on suunnittelupalaveri ja lippujen osto ! Säästän Espanjaa vielä ens vuoden puolelle.

Arki rullaa ja huomenna saan nukkua pitkään ja pian onkin jo taas viikonloppu ! Taas menee päivät nopeesti kun tekee eikä mieti. Paitsi tänään oon miettinyt.. olen vähän tukholma-kipeä. Asua-ja-opiskella-tukholmassa-kipeä. Jännää. Yritän saada aivoni takaisin tähän hetkeen ja keskityn nyt eka mun vuoteen täällä, ja puolentoista kuukauden päästä pariisiin.. ja kahden ja puolen kuukauden päästä lontooseen ja 3 kk päästä suomeen. Mulla on ainakin asioita mitä odottaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti