perjantai 17. syyskuuta 2010

ötököiden valtakunta

Mun huone on ! Tänään aamulla tapoin hiiren kokosen koppakuoriaisen mun lattialle?! yökk!!

Nyt tulee vaan nopea kertaus kun on niin väsy. Eli, työpäivä oli raskas. Testailua, karkkikaapilta varastelua, karkailua ymsymsyms. Molemmat pisti oikeen haisemaan. Mutta käytiin myös ostamassa omenoita kylän hedelmä kaupasta (sweet) ja tää hedelmäkauppias olikin aikasemmin kehunu perheen äidille kuinka mukava mä oon ja kiva että se aina löytää niin hyviä tanskalaisia tyttöjä. Perus ! Ei oltu aikasemmin puhuttu mutta musta on annettu positiivista palautetta vaikka en oo puhunu muiden ku naapurin tädin ja naapuri paappojen kanssa. Onneks kaikki tuntee jo mut mut mä en tiiä ketään ! No se hedelmäkauppa oli tosikiva!

Illalla olin taas ruotsalaisen kirkon au pair tapaamisessa, funfun ! Tänään ei ollu enään politiikka keskustelunaiheena joten pystyin osallistumaan paremmin. Me muuten kävellään jouluna luciakulkue! Ja IKEA jopa maksaa meille siitä, wuhuu:D

No nyt väsymys voittaa, öitä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti