perjantai 10. syyskuuta 2010

paremmat fiilikset

Noniin, kyllä se tästä:) En ole enään kipeä, koin ihmeparaantumisen kun olin aikeissa mennä lääkäriin, hassua miten voi olla niin huonovointinen kolme päivää ja sitten se on ohi. Sopii mulle koska nyt elämä näyttää paljon valosemmalta !

Lapset oli vähän helpompia eilen, edelleen ne testaa ja varsinkin tappelee toistensa kanssa mutta nyt osaan handlata sen vähän paremmin ku ei tunnu että pää räjähtäisi kivusta. Niillä on molemmilla vaikeuksia uskoa mua ja ne yrittää huijata joka asiassa mutta eiköhän siihen saada parannusta. Nyt on ollut keskivikkona pleikkari/nintendo ds/wii kielto kokopäivä, eilen oli kielto mennä kavereille ja tänään katsotaan jos jo osaisi käyttäytyä. Toivonmukaan! Uus sääntö tuli eilen vanhempien puolesta eli pleikkaria ei enään pelata päivisin. Hyvä sinäänsä mutta sillon pojat tappelee paljon enemmän keskenään, aikasemmin olen yleensä antanut pelata ruuan jälkeen 1/2h ennenkun Max menee takaisin kouluun, nyt ne käyttää sen ajan toisilleen huutaen.

Eilen kävin työpäivän jälkeen ruotsin kirkon järjestämässä au pair tapaamisessa, olin ainut suomalainen ja siellä puhuttiin lähes vaan tulevista vaaleista ja eri kandidaateista, mistä mulla ei tietenkään ollut mitään tietoa. Istuin enimmäkseen hiljaa mikä oli uutta näissä tapaamisissa. Ehkä ensi viikolla on jotain muutakin puhumista, meen ehdottomasti uudelleen ja kivoilta kaikki ihmiset vaikutti. Yhden niistä saatan tavata uudestaan jo lauantaina. Oon myös ylpeä että löysin paikalle koska ensimmäisenä päivänä tän perheen äiti osoitti missä se talo on kun ajettiin ohi, muistin ja löysin junaasemalta!

Tänään mennään (tsekki) Monikan kanssa White horseen... sinne pubiin jonne lupasin etten ikinä mene. Se on kumminkin morgesissa joka on lähellä ja en aijo mennä Lausanneen tänään koska huomenna on se au pairejen mega ulosmeno, ollaan lähemmäs 30 au pairia. Joten meen sinne vain Monikan takia joka on ihan innostunut koko paikasta.

Tänään olen nyt jo tunnissa pessyt ikkunat poikien huoneessa sekä vaihtanut lakanat, verhot on pesussa ja tiedossa viellä vaatteiden, lakanoiden ja verhojen silittämistä. Iltapäivällä mennään varmaan puistoon kun on niin kiva keli. Oon taas ihan täynnä energiaa :) !

1 kommentti: