maanantai 27. syyskuuta 2010

Vaymnen

Maanantai kiiitooooooos!

Uusi viikko ja tänään alkaa ranskankurssi ! Jännääjännää, sain maksettua laskun tänään postiin. Miettikää täällä se maksetaan postiin, mutta se kesti tasan 2 sekunttia niin se oli tehty eli aika makee systeemi niillä on.

Nils on ollut enkeli tänään, kun hain sen koulusta päivällä se juoksi halaamaan mua, ekaa kertaa ! Mua aina naurattaa ku muiden vanhemmat on hakemassa ja lapset on aina niin iloisia näkemään äidin/isän että ne juoksee halaamaan, meillä on aikasemmin ollu niin että Nils ei ees suostu puhumaan mulle ku haen sen koska koulussa on ollut niin kivaa ettei se halua mennä kotiin. Maxencekin on ollut kiltisti, se halusi ekaa kertaa leikkiä mun kanssa, eli pelata afrikan tähteä, oli kivaa kun oli pelikumppani joka ei huijannut ja yrittänyt fuskata joka käänteessä niinkun tämän pikkuveli.

Tänään tosiaan tiedossa ranskankurssin aloittaminen, voin sanoa että jännittää ! Koska sain sääntölapun kotiin jonka oon allekirjoittanut, oon luvannut muun muassapuhua vain ranskaa luokassa (saattaa tuottaa ongelmaa koska sanavarastoni on erittäin rajoittunut) ja myös pukeutua asiallisesti (musta tuntuu että mulla ei oo tarpeeksi vaatteita, ja mitenniin asiallisesti? Jestas, se on koulu eikä kirkko. Ei mulla oo jakkupukua). Koulun mukaan mun nimi on Julia Vaymnen, tai sille nimelle lasku oltiin postitettu. Haha.

4 kommenttia:

  1. Ha! Då är vi släkt då, för det hette jag också på nya jobbet ;-)
    Men jag har tom hetat Rosenberg, slå det om du kan.. man får använda fantasi ganska mycket när man får Väyrynen till det :) (och det var i Skottland!)

    /Hanna

    VastaaPoista
  2. Rosenberg var nog ganska långt hämtat:D

    VastaaPoista
  3. Men ganska fint ;-)
    Nå hur gick det, lärde du franska?

    /Hanna

    VastaaPoista
  4. Har nog mycket kvar att lära mej !:D

    VastaaPoista