keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Syksy




Tänään oon herännyt jo 8.30 ja lähtenyt 9 bussilla Morgesiin, hoitamaan junakortti asiaa. Turhaan, ei sitä pysty perumaan eli pian mulla on kaksi junakorttia. Wuhuu. Otin bussin takasin, pummilla koska mua ärsytti, mutta mulla oli varasuunnitelma jos olisi tullut tarkastaja. Miksköhän bussissa ei ikinä tarkasteta lippuja?

Hain Nilsin koulusta puolenpäivän aikoihin ja tein taas hyvää ruokaa, Maxence lähti kahdelta synttäreille ja Nils oksensi. Oksennuksen jälkeen meni 10 minuuttia niin se oli taas perfectly fine, vietettiin iltapäivä puistossa. Oon myös tänään reippaana siivonnut lasten vaatekaapit. En tietä miks mulla ei oo tätä energiaa käyttää omaan huoneeseeni, täällä on kaikki vaatteet sohvalla. Ja osa on matkalaukussa. Ehkä huomenna voisin aktivoitua tän suhteen ! Tosin imuroin ja pesen lattiat lasten ja omassa huoneessa 2 kertaa viikossa mikä on paaljon enemmän kun mitä vaasassa tein.

Nyt illalla tapasin Monikan Lausannessa ja suunniteltiin Lontoon matkaa, hostelli on nyt varattu ja huomenna varaan lentoliput, kunhan varmistan että saan perjantain vapaaksi. Eli mä lähden jo aamulla ja vietän koko perjantain yksin Lontoossa kun Monika tulee työpäivän jälkeen ja laskeutuu vasta kymmenen aikoihin illalla.

Täällä on ollut ihanan syksyinen sää nyt illalla, satoi pikkasen ja tuuli. Tosi ihanaa !

2 kommenttia:

  1. Julle ja hyvänmielen blogi, jag fiilistelee helt med dina reseplaner, blev på så gott humör då jag läste din text idag, nåja Nisses pukli va kanske inte så kiva, men superkul med London!!! :)

    VastaaPoista