sunnuntai 12. syyskuuta 2010

olen vanha

Eilen oli siis au pair tapaaminen ja ulosmeno, tavattiin Gabriellan (ruotsalainen) kanssa puoli yhdeksän, käytiin coopissa ja ostettiin rose viiniä ja mentiin puistoon istumaan, puistossa oli kaikenmoisia hyypiöitä. Puoli kymmenen mentiin takasin junaasemalle ja tavattiin lisää ihmisiä ja puoli yhdeltätoista tuli kaikki. Kaikkia en tosin ehtinyt tavata, liian iso porukka. Ei pysytty kasassa vaan hajaannuttiin aika nopeesti. Mentiin MADiin, siellä oli kumminkin sisäänpääsy 25 frangia jota en todellakaan aikonut maksaa ja mulla oli jo väsy. Lopputuloksena lähdin kotiin:D En ees käynyt baarissa ! Oon jo niin täti ihminen että kahdentoista jälkeen haluan vaan nukkumaan. Illan saldona on kumminkin kadotettu junakortti, 250 frangin kortti ! Tällä viikolla pitää selvitellä että jos saan uuden jotenkin koska tämä oli tosiaan vuoden puolihinta kortti + voie 7 eli se jolla saan matkustaa ilmaiseksi ilta seitsämän ja aamu viiden välissä.


Pieni osa porukasta

Sen sijaan heräsin tänään reippaana yhdeksältä, oon puhunut isän ja äidin kanssa skypessä sekä kävellyt 13 km lenkin mun kengillä. Ylitehokasta ! Nyt tunnen taas ylitsepääsemättömän väsymyksen ja tämänkin kirjottaminen tuottaa tuskaa, kello ei ole edes yhdeksän.

Joten hyvää yötä ja reipasta viikkoa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti